lørdag 27. februar 2016

Årets Påskevotter! -Norske Strikkeoppskrifter

MaBe

Ja hvis ikkje dette blir Årets Påskevott, ja så vet ikkje eg!
Eg har som du gjerne allerede har forstått blitt Hodestups forelsket i MaBe sine utrolig lekre tova votter!
De er enkle, men akk så vakre, ja ALLE sammen!
Ja du vet, denne dama har mange bare ta en titt HER INNE- Du finner deg nok en favoritt du også :)

Bildet over
Str Dame/Herre



MaBe

Str Dame/Herre


Eg må seriøst dra frem posen min med FritidsGarn!
Vinteren er neppe over helt ennå, ja det var faktisk HVITT av frost her i morges! Men uansett, vottene kan også ligge
fint i kurven til neste vinter, eller i Gavekurven :)



Ikkje så mye igjen av vrangborden nå!
Endelig ble den som eg ville og eg er kjempefornøyd!



Vettu? Sola VARMER!??
Og det er et vanvittig fuglekvitter utenfor!
Jepp, sola kommer gjennom og det kjennes såååå GODT!

Venter Amira inn dørene hvert øyeblikk og eg gleder meg!
Ali kokkelerer herlig Fahitas og me skal
kose oss hele dagen alle 4 :)

Formen kjennes veldig BRA ut i dag, ja hvis eg overser ryggen for den har visst best seg for å leve sitt helt eget liv! Hvis eg sitter god og rak i ryggen er det mindre vondt, så da er det deg eg skal gjøre hehe Har nå legetime neste mandag for nye tester etc så eg få nevne det for han :)

Det er akkurat som eg kjenner skjevheten i ryggen, hmm akkurat som om ryggen siger inn i et "hakk"
og blir der....Ja ikkje vet eg :)


Uansett skal ingen få ta gleden fra meg over en flott dag!
Det føles forbanna GODT! :)




NYT dagen du også,
enten den er med eller uten snø :)






Go`klem fra ei Glad Vibbedille :)

1 kommentar:

Ruths datter sa...

Her er superfint vær i Bergen også. Bare å nyte. Fine votter, men maskina mi tover alt til dokkeklær:( Ønsker deg god helg by the way