mandag 22. februar 2016

Søtt til Alle små Piker - StrikkeOppskrifter

Pat Alinejad

Hvis du er som meg, ja som liker å dille og dalle så er dette oppskriftene for deg :) Spesielt om du har småjenter rundt deg :) Eg er så heldig å ha både store og små jenter rundt meg og eg HÅPER det etter hver blir flere :)
Har strikket mange kosekluter opp gjennom,
men ingen SÅ fine som disse :)




Bildet over
Gratis Oppskrift



Pat Alinejad




Pat Alinejad

Hvem liker vel ikkje ugler?? Awww


Vil du ha flere småting å strikke?
Ja da bare må du bare ta en Titt HER!




Selv har eg jo ei ega lita jente; Amira, 20 år <3
Like jo å dulle og dille for henne, gjerne ikkje akkurat med suttekluter, men med andre ting :) Som i dag da eg skulle til henne måtte eg jo innom senteret å kjøpe litt dill og kos med meg. Hun leier møblert så det er ikkje så lett å kjøpe "Ting", men litt bruksting går fint :)
Som f.eks Gammeldagse Melkeflasker fra Nille :)

+Søte sugerør, iskopper med skje`er og Popcorn beger :)



Hun fikk også en slik "Tank" til
å lage lemonade i + 6 flasker :)

Hun ga uttrykk for at dette var helt supert og nesten gang hun har venninner på besøk kan hun virkelig digge og kose :) Herlig på en varm sommerdag :)



Her i huset drikker Jr til tider litt mye brus så eg kjøpte med meg en diger sekk med isbiter, Zero saft (Lime/Sitron) + ferske sitroner og lime :) 

Nå står den klar til servering på spisebordet
og er virkelig et blikkfang! Ikkje var det særlig dyrt heller skal eg si deg, for denne "Tanken" som er ganske stor
+ 4 flasker ble det ca 200,- kr


Kan tro det var herlig å ha litt alenetid med Amira i dag,
er faktisk ganske så lenge siden <3
Kjenner me trenger mer av det :) 

Eg er litt sånn duggete i hodet, litt svak migrene på en måte-krysser fingrene for at eg slipper unna med bare
en slik dag denne måneden :) 

Skal bare sitte her å sose litt, mulig eg setter i gang med lommene på kjolen min, får se :) Tror eg skal ta meg en varm dusj og deretter pakke meg inn i pysj og teppe -
Brrrr kaldt i dag :)

Satser i grunnen på at kwellen blir ganske så bra :)





KOS deg masse
Du også :)





Go`klem fra en litt sliten Vibbedille :)

Ingen kommentarer: