tirsdag 9. februar 2016

Nydelige Norske Strikkeoppskrifter

Liv Marie Fostervold/ Design; Randi K. Design

Randi er opprinnelig fra Egersund så eg har truffet henne her
i Tananger på Strikkekafeèn og det er utrolig hvordan
og hva hun strikker-Det er så fint!
For tiden bor hun i Kairo, men det hindrer henne slettes ikkje
i å designe de lekreste ting :) Du må nesten bare kose deg med det eg har funnet frem

Hun skriver også blogg når hun har tid og der havner mye av det hun designer + en del av det som skjer rundt henne :)
Har følgt henne i flere år nå :)


Bildet over


Randi K. Design




Randi K. Design




Randi K. Design




Randi K. Design




Randi K. Design



Du MÅ ta deg tid til å se alt det fine Randi har designet!
Hun designer masse flott til barn, ja du må nesten gå inn HER å sjekke det ut! KOS DEG!

* * * * *

I dag da eg var å hente Jr på skolen hentet eg også min mor. Sammen gikk me på butikken slik at hun fikk handlet litt.
Tok henne med hjem til oss så i dag blir det StrikkeSkravle dag med sjokoladeboller m/krem hehe

Ikkje alle dagene hennes er like god og da er godt
å bytte stue :) Da koser  med oss sammen, passer meg fint siden eg liker meg best hjemme :)

Nå er eg i gang med NY mønsterbord på kjolen før ribbekantene! Å hekkan men eg leita etter AKKURAT den borden, men eg fant via Google-gjelder bare å være tålmodig
Blir kjempeflott med et dansende par som avsluttning :)

Mamm`en la seg akkurat under teppe her på sofaen for å ta seg en kvil og eg skal bare sitte her å roe ned på tanna haha FOR en gjeng me er hehe Er det ikkje det ene,
ja så er det det andre hehe

Håper formen din er fin og ay du har en GOD dag <3




KOS DEG!





Go`klem fra ei optimistisk Vibbedille :)

1 kommentar:

Barwitzki sa...

Fantastiske strikkearbeider. Så veldig vakre mønster.
Tusen takk for Link også. Ha en god tirsdag kveld. Vi feiret hele dag...
Fasching... Karneval... så fint :-)))
Hilsen til deg og klem fra Viola.