lørdag 27. februar 2016

Sjekk de Utrolig Herlige Fargene! -KnallFristende Strikkeoppskrift



Åååå eg er heldig!
Tenk å være så priviligert å ha så MYE herlig garn i en armlengdes avstand! Ikkje bare DET, rett bak ryggen min står det 2 skjønne kurver; 1 med mitt nydeligste strikketøy EVER: Sotra Trøya og i den andre har eg Lekre Wiola :)

Samtidig har eg GLEDEN av om å omgi meg med noen av det NYDELIGSTE personen eg vet: Nemligen mine 3 øyenstener! <3 Eg er så vanvittig GLAD i mine 3 at eg blir skikkelig varm i hjerte og eg får blanke øyne bare
av å skrive det <3 Åååå JA; eg er så heldig!

Når eg nå etterpå har kokt noe ny kaffi og fylt kanna for kwellen MÅ eg få ferdig den der vrangborda HAHA
Nei, eg har ikkje strikket noe etter at Amira kom, eg må jo fokusere på henne og nyte stunden uten noe annet som forstyrrer hehe Hun har alltid mye både å fortelle og vise :) Det er så koselig!

Nå gikk hun for litt siden da hun og romvenninnen skulle handle for de skal kose seg hjemme i kwell med besøk :) Åååå hun er blitt så VOKSEN! *sukker*
Men, hun kommer hjem her igjen i morgen! hihi

Det eneste marerittet for i dag er at hun hadde
med seg "Hjula" hjem hehe
Ja da mener eg SLIKE HJUL! OMG!!!

Jr ble jo helt VILL og har kjørt i stua i nesten hele dag og eg er ør i hodet og stiv i øynene etter å ha sittet å sett på hehe Nå har hun latt hjula være igjen her så ja,
det KAN bli en intressant kwell HAHA



Raina K

Anyway, nå er det straks kwell og eg skal roe ned og slappe av med pinner og garn! MEN, eg ramla tilfeldig over 
DETTE SETTET og måtte bare dele!
Det er jo HELT perfekt når du skal på Påskefjellet!
Åååå for noen fantastiske farger! *DÅN*

Ingenting å si på garnet heller, nei for det så jo helt herlig ut!
Garnet kan du sjekke ut HER!

Har bestilt fra denne nettbutikken (Webs) flere ganger og det er ingenting å si på verken service eller leveringstid,
det er mye verre med den norske tolla! HAHA

HUSK: Grenser er på totalt 350,- kr INKL frakt!
Dvs, bestiller eg mye deler eg det opp i 2 bestillinger,
ja noen ganger lønner det seg :)
Men du får jo i tilfellet regne på det :)



Nei trenger eg mer KAFFI!





KOS deg og ha en
Fin-Fin Kwell :)





Go`klem fra ei Takknemlig Vibbedille :)

Ingen kommentarer: