lørdag 6. februar 2016

HjerneTrim? Den kan både Strikkes og Hekles



Woolly Thouhts

Alle trenger litt trim, ja selv me som strikke og hekler!
Ikkje trenger du verker tights eller joggesko, NOP, det er bare å hente frem heklenåler/strikkepinner +
MASSE garn og Fantasi!

JUHUUUU da kan man virkelig ha det gøy!
Er sikker på at barn og barnebarn vil elske dette :)

Pat Ashforth og Steve Plummer er ekstremt flinke til å kreere de mest fantastiske kunstverk! Du bør virkelig da deg tid til
å sjekke ut HVA de har på lageret sitt!
Du kan jo starte HER!


Bildet over



Woolly Thoughts




Woolly Thouhts




Woolly Thoughts




Woolly Thoughts



Jadda, nå tenker eg du har fått noe du kan bryne deg på!
Forskrekk ikkje, Woolly Thoughts sine oppskrifter er veldig BRA og ikkje vanskelige å forstå! Eg har utrolig mangen
og de er så BRA skrevet og forklarte :) Frykt Intet hihi

* * * * *


Nå kan eg iallefall skryte over at kjøkkengardinene er vasket! *YES*
Klær er brette og det er ryddet litt i gangen, men mest av alt har eg strikket :) Ja og så har eg jo kappet opp alle grønnsakene til kwellens Taco og Ali er i gang med å steke kjøttdeigen :) Har ikkje bestemt meg for OM eg skal spise,
litt sånn usikker på det området i dag...Mulig eg bare tar litt salat...av og til er dagene helt håpløse...

Anyway så er det lørdag og eg SKAL kose meg med
"Hver Gang Vi Møtes" og er det ikkje "Gullfisken" etterpå? Mener det var det og DET er jo også GØY!
Ja som det Reklamemenneske eg er hehe Fikk faktisk i sin tid jobb i et av de Reklamefirmaene som veldig ofte vinner da me bodde i Oslo, men så plutseligg så flytte me hit.....
angrer i grunnen litt på det ja...Eg STORTRIVDES i Oslo! Byen hadde jo så mange muligheter på omtrent ALLE områder og me elsket søndagsturene til Frognerparken
og Holmenkollen....Ååååå FOR en skjønn tid!
Amira var 4 år da me flyttet tilbake hit....*Savner*



Har du hatt en fin lørdag?
Håper du også får en rolig og fin kwell!



KOS DEG!





Go`klem fra en Optimistisk Vibbedille :)

Ingen kommentarer: