mandag 22. februar 2016

Lekre StrikkeOppskrifter fra "Søta Bror"

Linnéa Øhman

Lett og lekkert er nesten et kreterie for Nydelige strikkedesign! Ramlet over disse i går og det er jo bare så sart og yndig....SUPERT nå til Våren! Plukk og Kos :)

Bildet over
77-122 cm i brystvidde



Linnéa Øhman

90-114 cm i brystvidde



Linnéa Øhman

Svensk Gratis Oppskrift



Linnéa Øhman

Engelsk Gratis oppskrift, frykt intet,
 HER har du også svensk oppskrift



Linnéa Øhman

70 cm X 220 cm


Alt dette er jo lekkert til å bruke nå på Våren,
en litt sånn Romantisk stil :)


* * * * *

Nå snart skal eg avgårde til Amira! Jepp, i dag har hun FRI! WOW! Dermed passer det at EG kan tar mitt første offisielle besøket til henne :) Da kan me knusekose i flere timer :)

Har sett noe eg har lyst å kjøpe med meg hihi Så det må eg sjekke før eg kjører! Litt vanskelig å kjøpe noe sånn innflyttingsgave når hun leier møblert og sannsynligvis skal flytte senere, men dette som eg har sett/tenkt på tror eg kan falle i smak! La det være sagt, Amira er IKKJE enkel å kjøpe gaver til hehe Hun vet hva hun vil og ikkje minst
HVA hun liker hehe

Men, hvis eg ender opp med det eg tenker skal jo du også få se, ja for eg har lyst på selv her hjemme hehe! Har nemligen tenkt å avvenne Jr med noe og da er dette PERFEKT! Haha
Ja nå kan du lure hihi

Nei, eg får gå å få på meg noen filler
og komme meg avgårde!
Tastes senere :) 





KOS deg masse og ha
en SUPER mandag!





Go`klem fra Vibbedille :)  

Ingen kommentarer: