torsdag 9. mai 2013

En herlig koselig fridag ;)

KJEMPEGODE venner og kompiser <3 

I dag har me vært i 18 års dag til vår niese Marie, 
men siden hun og de andre tenårings voksne ungene
forsvant opp i 2.etg nøyde eg meg med de 2 minste ;)

BabyJr er et EVENTYR å være i lag med, 
han bare smiler og er såååå blid!
Blir virkelig i godt humør av å være med han-
får jo lyst å spise han opp, iallefall "bite" han litt ;) 


Jadda, han ELSKER kamera!
Mammen hans var barnemodell-/manequin da hun
var liten så han har jo noe å slekte på hihi 


Meeeeen, siden selskapet startet kl 16 
bevilget me oss en tidlig kwell, 
eneste FRIDAGEN til Solstråla på 
lenge nå så det gjorde godt ;)

Eg klarte seff å dra frem NOK en Ufo i dag!
Denne har eg virkelig lyst på nå til sommeren-
syns Driftwood blir en KUL sommergenser
selv om den strikkes i ull og kasmir ;))
Elsker ALT som er stripet og dette blir strikketøyet
mitt i kwell-MULIG eg finner frem 
garn til Umaro i morgen ;))






KOS deg og ha en deilige kwell
og ei FLOTTERS langhelg ;))





Ang helse/form går det greit, litt opp og ned.
Halsen er fortsatt ganske så hoven og eg sliter
med å svelge, men men
Skal på ny kontroll i slutten av mai






Go`klem fra en fornøyd Vibbedille ;))

3 kommentarer:

Mitt lille roterom sa...

Herlige BabyJr og Jr :)
Skjønner goda at dagen blir "lys og lett" med disse to rundt seg :)
Herlige farger i sommergenseren din - spent på å se den ferdig!
Ha en flott langhelg du også :)

Klem!!

Ruths datter sa...

Flotte barn da. Du holder deg til striper for tiden du.
Klemz

Bitt@mi sa...

Både Jr. og babyJr er bedårende gutter, det er helt sikkert:) Jr sjarmerte meg i senk da vi møttes på Tanangertreffet:)
Herlige striper, jeg elsker også striper. Skulle ha strikket både gensere og jakker, men hva ender jeg opp med? Joda, sokker og votter...hihi:)
God helg til dere alle:)
Klem!