fredag 31. mai 2013

HAPPY Blanket-CRAZY Knitter

SELVFØLGELIG bare måtte eg prøve meg på
Happy Blanket når eg ramla over det! 
Var jo såååå stilig!

Gikk utrolig fort å strikke også, eneste er at med riktig
garntykkelse og pinner ble lappene ganske små!
Eg bruker pinne 3 mm
Mine måler ca 13 cm-dvs eg trenger ganske så mange lapper, 
det som er MEGET positivt er at man plukker lappene opp
utifra hverandre etter hvert som man strikker.
Da slipper man i det minste monteringa ;)

Får nå se hva det blir utav det, men alltid kjekt
med litt vente priosjekter ;))

Til disse lappene er det veldig greit med slike stoppere
siden du skal skyve strikketøyet over på andre siden
for hver nye trekant ;) Slike stoppere kan du kjøpe HER 
og de passe alle pinne tykkelser ;) 


I oppskriften er teppet strikket i Drops Delight
men siden mine Delight nøster er "låst" i Dette Teppet 
tok noen nøster av Nordlys som har 
samme strikkefasthet/løpemeter, og ikkje minst
er det i en NYDELIGE farge ;)
Valgte også å bruke en ren farge i farge 2 som i dette tilfellet
er et PT2 nøste i isblått-ble ganske så bra det ;)) 


Men inni HAMPARÆVA ka skal DETTE bety????
Nagla sprakk loddrett nedover!??
Fortell meg HVORFOR dette skjer og HVA kan eg gjøre?
Noe eg kan pensle på for å unngå dette?
Eg bruker alltid neglelakk og steller de de ca hver 3 dag
Føler meg snytt av naturen hehe 


 Etter noe extra slitsom handle dag er det jammen GODT
å bare sige ned i sofaen og nyte en rolig kveld ;)
Har fått hjem grønnsaker/arabisk mat for MINST 14 dager
og ikkje minst den vanlige helgehandelen fra Rema-
men hekkan det ER slitsom da å bo i 3.etg UTEN heis! hehe
Ukas trim liksom hihi


Sitter i tastende stund og ser litt på "FEM"-
et program som heter "Junk Food Mum"......
Må si eg er ganske sjokka ja, hele familer inkl
små unger, ja me snakker omtrent babier-
de LEVERMcDonalds og vet ikkje hva grønnsaker er!!!
Når de spiser der 3 ganger til dagen og hver dag, 
ja DA kan de iallefall ikkje skylde på dårlig råd! OMG!


Men bortsett fra den sjokkinga så GLEDER eg meg
til 21.40-NYE episoder av Mord & Mysterie på TV2!
JuHUUUUUU





Vettu ka?
DU må kose deg og nyte
denne fine kwellen
og flotte helga ;))







Go`klem fra en LYKKELIG Vibbedille ;))




blogglisten_812cf9472f9ab3a0a2f2c983d66faea4

Ingen kommentarer: