onsdag 15. mai 2013

Shopping og.......Feber!

Ramla innom Panduro i dag da me tok oss en KJAPP
Shoppetur med Jr ;)

Der fant eg LANGE nåler som eg kan bruke når eg blokker.
Tror alle eg bor med er leie av å stikke seg på rompa
etter at eg har hatt f.eks sjal oppnålt på madrassen hehe

Disse var jo dekoratve i tillegg ;)
49,- for ca 100 stk og det er 9 cm lange ;) 


Ugleknappene fant eg også på Panduro og de er beregnet
på et eller annet til BabyJr tenkte eg ;)

Stoff&Stil fant eg knapper til Driftwood og disse herlige
smarte sikkerhetsnålene/Maskemakører ;) 
De har eg alltid bestilt fra Get Knitted før, 
men nå har de de lokalt til samme rimelige penge ;)
Ble noen andre småting også som f.eks en knall god liten
saks som er beregnet på KUN garn/tråd-så lenge det varer! hehe 


MÅTTE innom Sparkjøp for noen nøster spreke farger
deriblant knall oransj! Har nemligen tenkt på litt flyvende
sprell med Driftwood`en min MoHaaaaaaa
kan du lura nå, men eg håper eg klarer å overføre
bilde i hodet og ut på genseren! *Ivrig*

Men først må eg få ferdig armen + stolper ;)) 


Etter at eg fikk lange negler IGJEN må eg allttid
plukke med meg noen neglelakker ;)
Depend sin små flasker er herlige!

I dag var det en dyp plomme lilla som ble med hjem!
Den ble skikkelig flott kan du tro og eg er mega stolt
over at neglene har blitt ganske så lange ;)
Passer BRA det med 2 bryllup rett rundt hjørnet ;)



Både Jr og eg er skikkelig snylta med komler og feber-
derfor syns eg det var en prestasjon med shopping i dag ;)

Jr fant KNALLKULE klær helt alene og eg var HAPPY!
Kommer nok bilde av han i antrekket på fredag ;)
kan eg slappe av ;)





GLEDER meg til om en liten time, 
DA kommer Solstråla hjem fra Oslo ;)
Blir kjekt å høre ALT om turen ;)

MULIG Solstråla og eg tar oss en Oslo tur i sommer ;)
Det har me snakket om lenge, 
vise henne litt i områdene me bodde mens eg studerte ;)




Ok, blir avslappings resten av dagen
og pleie av kropp og sjel ;)





KOS deg masse og ha en
fortreffelig flott dag!






Go`klem fra en noe varm Vibbedille ;))

Ingen kommentarer: