lørdag 18. mai 2013

Litt Magic og forstående JUBILEUM ;))

Nå har eg hatt denne bloggen i litt over 2 år
og nå er et STORT Jubileum under oppseiling!
Eg nærmer meg nemligen 500.000 besøk-
Jammen ikkje verst, så TUSEN TAKK for at
du liker å komme innom her hos meg ;)

Et såååå STORT tall må jo bønnhørlig feires
så det kommer til å dukke opp 
en Gave/Premie eller 2-3 om en stund-
Tro HVA som skal være oppi der da gitt!?? MoHaaaa
GLEDER MEG ;))


Magien i kveld er dette tipset;
Magic Ring - kanskje du allerede kjenner til den, 
men hvis ikkje bør du lære deg denne ;)
Eg har helt sluttet å hekle fm ring når eg starter på en lapp, 
føler festingen av midttråden også blir MYE tryggere
når eg gjør det på denne måten ;))


Har fått en del spørsmål om hvordan eg ORKER å hekle
slike lapper hvor eg skifter farge for hver omgang-
om det ikkje blir UHORVELIG mange tråder å feste?

NOP, hos meg får eg KUN 2 tråder, 
de andre bare klipper eg av! JEPP!
Hver gang eg bytter farge hekler eg alltid minst halve runden
hvor eg hekler inn den forrige tråden, 
det blir akkurat likt som å feste den bare mye fastere ;)
Har aldri opplevd at det løsner opp. 


 ENDELIG er det KWELL og temperaturen faller!
Har vært en ALT for varm dag i dag, 
iallefall for meg!
Eg blir SUR og IRRITABEL når hodet koker!
Har holdt meg inne, men bukket under og måtte legge
meg på soverommet hvor det var noe svalere ;)

nyter eg en sval bris, ISKALD Burn og vannmelon-
SÅNN skal det være ser du ;)

Er litt lykkelig for at det er meldt litt torden i morgen, 
da blir det iallefall  ikkje såååå trykkende!
Kanskje eg får sittet ute og kan få LITT farge
på nesen til bryllupet neste helg!?
Hadde gjort seg det gitt ;))


I dag har eg brutt ALLE prinsipper!
EG har satt på GRAND PRIX! hehe
Liker i grunnen Margaret Berger bare SYND eg må
se nesten alle sangene før hun kommer som nr 24 hehe
Jaja skal jo sitte å hekle og kose meg undervei ;)







KOS deg masse og ha
en HERLIG sommerkwell ;))








Go`klem fra en LYKKELIG Vibbedille ;))

3 kommentarer:

Håndarbeidsfrua sa...

Det er vi som skal takke, som får lov til å følge deg og din blogg. Ditt alltid gode humør og flotte arbeider. Tips, gode råd og linker. Og ditt skrå blikk på livet når det ikke er helt greit.
Takk!!!!
Liv

Sylvia sa...

Grattis med 2 år.
Det å blogge er en herlig verden, der man treffer nye venner, og noen får man jo for alltid. Det har jeg erfart, med en bestevenninne jeg traff pga bloggene våre. Marianne fra København.....hun var nettopp på besøk her hos meg igjen, og til høsten skal jeg i bryllup til hennes datter. Er ikke det flott da?
Et fantastisk år vi har fått til Pinsen. Jeg satt ute i går til seint på natt. Og våknet i dag morges til 21 grader. Så deilig. I motsetning til deg, så tåler jeg varme ganske godt. Men det. Må være ille å ikke få nyte sommervarmen fullt ut.
Jeg venter faktisk også på tordenværet for å slippe trykket i hodet. Men det kan jo komme om natta.
Ha en fortsatt deilig Pinse .

Anonym sa...

Du har en flott blogg som sprudler av liv og "positivitet" ;)

- Marianne