lørdag 18. mai 2013

Hekle Swettings ;)

I dag er det EXTREMT varm!
25 grader på terrassen, i skyggen vel å merke;)

Er såååå glad for at eg aldri klager på været, 
for ALT er kosevær for meg-men helt ærlig?
Eg liker BEST litt kjøligere vær.......
hodet koker FORT over! 


Men det er KJEKT å ENDELIG ta utebilder i sol!
Har smækka meg en ISKALD Burn og nyter
brisen inne i sofakroken antrukket singlet og shorts ;)
Burde seriøst vært en tur en stranda
og bedrevet hekling ;)
Tærne i sjøen og DET hadde vært himmelsk, 
kanskje i morgen??



Men nå bør eg svinge meg en tur på kjøkkenet, 
Solstråla har bestilt kyllingfilè m/ris og bearnesaus ;)






Men du?
KOS deg og NYT denne
VARME flotte dagen på DIN måte ;)







Go`klem fra en noe overopphetet Vibbedille ,)

4 kommentarer:

Sylvia sa...

Jaja, er det ikke deilig med endelig litt sol og sommer! Jeg skal heller ikke klage, men en parasoll hadde vært deilig å ha. Den er i GarageBand, og jeg er for lat og for hvit til å gå å hente den.kan jo ikke skremme nabolaget med hvite legger og lår, så jeg sitter heller å koker i sola, jeg. Som deg, har jeg også garn og håndarbeid, så blir det heller ikke kjedelig.
Din Driftwood ble bare kjempefin, og du ser jo helt smashing ut i den. For stor er bedre enn for liten....det er mitt motto, he he Men fremover skal jeg følge rådet jeg nettopp har postet i bloggen min!
God Pinse til deg. Klem

Sylvia sa...

...og jeg har altså ikke band i garagen, men setningene lager seg selv underveis, på ipaden...hi hi

hobbyvenn sa...

Hei. Så flott du var i Driftwooden din. Stilig øyenstikker. Vi er på Jørpeland og nyter det samme flotte været som deg. Jeg måtte en tur inn i skyggen for å kjøle meg ned, men det er igrunnen like varmt inne... Prøvde å strikke ute, men det ble for varmt. Nå skal jeg strikke noen runder før jeg tar en tur ut igjen. Klem

hobbyvenn sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.