onsdag 15. mai 2013

IiiiiiiiK! hihi

Selv om armen ikkje er ferdig bare MÅTTE eg
se om kunskapen fortsatt var inntakt!

Fiksa jo dette greit!
Skissene ligger ferdige så det gjenstår å se
om eg klarer å gjenskape det på Driftwood`en 
MoHaaaaaa hehe

Det blir noen som kan fly, men er ikkje fugl-
eg digger det og syns skissene er uberkule ;)

Jadda som du ser gikk eg for oransje knapper hehe
Blir ganske så sprekt!





Men MÅÅÅ eg fortsette
å strikke på armen ;)





KOooOS deg masse ;)



Eg har ladet opp med 1,5 t under dyna
så eg SKAL ha iallefall armen ferdig i kwell!
Drid i feberhodet, strikke kan eg i blinde!






Go`klem fra en litt i ørska Vibbedille ;))

2 kommentarer:

Ruths datter sa...

Åh kor fint du syr.
Klem

Anonym sa...

God bedring og så gleder jeg meg til å se hva det blir.

- Marianne