onsdag 15. juli 2015

Another Happy Day!


Me spasert til Joker i dag siden røykpakken min var tom 
og da måtte jo Ali også få noe å kose seg meg hehe 
ALLE liker jo litt såpebobler :) 


"Wake Up and Smell the Coffee" :) 


Ut på tur aldri sur, ble ca 3 km lett gange
 i dag og rett i dusjen :) 


Ble ny tur i kwell, denne gangen ned i Indre Havn ved Hummeren Hotell, eg skal love deg at det er mye kaldere enn hva bildene gir inntrykk av :) 

Forfriskende og herlig, ble faktisk ganske stiv i ansiktet :) 
Herlig følelse :) 



Me fant Jentene fra Flatholmen :) 


Ei herlig perle 2 min hjemmenefra :) 



Ali sine båter!


Denne båten skal Ali og ha, cruise rundt i Middelhavet og eg skal ligge rett ut på dekk å slikke sol, Jepp, for akkurat 
DET har eg bestemt :) 

Me er utrolig heldig som bor her me bor, me har havna, skjærgården, svabergene og hele havet om me vil , kan fiske og sette teiner og alt dette UTEN båt :) 
Så nei, me kan IKKJE klage :) 

* * * * *

Som du ser så har me vært utrolig SPREKE i dag, tror eg har svetta bort 5 kg eller noe! Har vært en skikkelig herlig dag 
og eg sitter med Go`følelsen i kroppen og i ansiktet ;) 

Har også fått besøk av nevøen vår T.H som me ikkje har sett på lenge og det er såååå koselig! :) 

Tror bare eg skal sitte her å NYTE den
gode stemning me har her nå :) 




Ha en fortsatt FIN-FIN kwell
og en riktig God Natt etter hvert :) 





Go`klem fra ei Lykkelig Vibbedille :) 


Ingen kommentarer: