torsdag 30. juli 2015

Skal me skryte av hverandre?


Ja nå applauderer eg for meg selv og eg skryter til Ali hele tiden og driver å klør han på ryggen hehe Jepp, for ENDELIG er det ikkje bare han som kan klø meg! Nå ha eg omsider fått meg litt negler igjen! Du husker nok at eg viste deg bilder av mine totalt oppspiste negler for ca 2 mnd siden.
Du kan ta en titt  her og se hvor ekkelt det var! Eg syns det er ganske flaut å ha slike negler så denne gangen håper eg det varer en stund.....


.....er jammen ikkje så gale dette her? Eneste eg sliter litt med enda er tørre neglebånd. Glemmer rett og slett å smøre meg ofte nok, innimellom husker eg å ta på MyrraOlje og det hjelper, men det kan absolutt bli bedre :) Nå er eg iallefall ikkje flau over hendene lengre :) 

Hvordan går det med dine negler?
Har du klart å holde deg fra å bite?



En annen ting eg holder på med en brynene mine! Ja de ER og blir et mareritt! Du ser det, når Solstråla flyttet var det jammen mye som forsvant! Ja ikkje bare henne, men eg kan nevne; Glattetanga, ALL sminken og også min egen private hudpleier! Ja hun er extremt flink til å nappe bryn og holdt mine i ganske god orden, men her i går var jaggu granskogen tilbake! De er faktisk et sant marakkell! 
Klarer fint å nappe det høyre, men fy søren det er 
vanskelig med det venstre! 

Det har tatt meg 2 dager og få de noenlunde OK, men eg savner snerten til Solstråla! Har bestilt time hos henne når hun kommer hjem hehe

Ellers hvis du har noen gode tips/råd så syng ut!



Det er skikkelig Høstvær ute i kwell! Ja me tok oss en tur ut 
i kwellinga, kjøpte med oss is og kjørte ned til Havna for å se på båtene-Men FY det var kaldt! Det blåser jo sånt så me ble sittende i bilen og høre på musikk og skravle, t.o.m Jr var med og det ble så koselig atte :) 

Nå har eg fyrt opp en god del lys og tatt på meg ullsokkene, 
Jepp, er selvfølgelig i KoseModus :) 


Håper du har hatt en fine dag du også?
Her blir det nok samme suppa, dvs Sophie og serie! Selv om eg elsker å hekle på dette teppe, GLEDER eg meg til å kunne vise en NYTT håndarbeid hehe Mulig eg må få fart på de 2 andre lappeteppene mine her, det begynner 
å bli støv i kurvene HAHA 




Nyt resten av kwellen og ha
en Riktig God Natt <3 





Go`klem fra en kosete Vibbedille :) 

Ingen kommentarer: