torsdag 30. juli 2015

Strikk den Perfekte Hoodie

Foto/Design: Amy Swenson

Eg er STADIG på jakt etter den perfekte Hoodie, ja enten det er jakke eller genser, i dag fant eg enda noen flere som sklir rett inn i køen av alle de andre. 

Var ikkje så verst denne Janda- var jo mer sportslig av seg og ganske så tøff :) Syns i grunnen den var ganske fin i lilla, men eg "SER" den for meg i Lime, Petrol og hvit-ahaaa det hadde vært midt i blinken for meg.....Men eg ville strikket den i ull og ikkje bomull og eg tror faktisk at Cascade220 hadde vært midt i blinken! DET hadde blitt en herlig genser det, å ja, eg har faktisk en god del Cascade på hylla, hadde bare trengt å supplert litt *Skummelt*


Foto/Design: Jennifer Lippmann-Bruno

Holla var også ganske så fin! Likte ganske godt halsen på denne, V-Hals er jammen ikkje dumt det altså! Hadde nok også på denne valgt ull, føler det blir mye stødigere-
spesielt når det er denne type fletter :) 


Foto/Design: Rebecca Hatcher

Var jo veldig stilig denne korte Hoodien; Bpt :) Denne er strikket i en blanding av merino og silke noe som absolutt kunne vært aktuelt :) Tøff sak dette her, men eg har fortsatt KUN funne ÈN perfekt Hoodie på lista og det er 
Nr 1 i dette innlegget! Ingen over og ingen ved siden av-ferdig snakka! hehe

Men det du også kan gjøre er jo 
Jepp, har gjort det også eg! 
Skikkelig BRA kvalitet og nå ca 3 år etter eg laget den siste er trykket/texten fortsatt like fin :) 

* * * * *

Selv om eg kun forsynte meg med ca 2 ss Chili er eg god 
og mett og det smakte HIMMELSK og eg kan virkelig anbefale Denne Gryta! Magen ser ut for å ha tålt det bra så da blir det nok litt mer senere ! 

Har du noe kjennskap til om det går greit å fryse denne type mat? Ja, legge det i sånne små fryseboxer som er en porsjon ca? Du kan si det sånn at den gryta Jr og eg laget ble MASSE mat hehe Nå som me er kun 3 her hjemme ble det noe vel mye hehe Er jo vant til Solstråla 
og hennes venninner også hehe 


Trooor eg har funnet med en ny serie å hekle til; 
The Fall, har du sett den? Bra?
Liker veldig godt hun Gillian Anderson fra X-Files 
så eg tok en sjanse :) 

Skal iallefall kose meg med den nå og prøve å unngå kwilen! Sov en god stund på ettermiddagen i går og da slet eg litt med å sovne i natt så i dag skal eg prøve å holde ut, 
ja for det går jo over- ja det trøtte liksom :) 





KOS deg og ha en
Fortreffelig Kwell :) 







Go`klem fra en noe søvnig Vibbedille :) 

Ingen kommentarer: