søndag 14. februar 2016

Få deg noen Nye venner

Ala Ela

Alle husker når en var lita og lå under dyna om kvelden med "kosen" i armkroken? Ja man kunne snakke om alt til "Kosen", skikkelig betro seg uten at noe gikk videre, det aller beste var jo at "Kosen" forsto! Er mangen tårer som er blitt felt på en lodden skulder, nå NEI, man skal virkelig ikkje
le av en "Støffa" Go`venn <3

Slik som utviklingen er blitt vil eg si at det å gå litt tilbake til det elementære er viktig! Strikk og "Støff" noen Gode venner og du har en venn for livet :) La de små få gleden av en skikkelig hjemmelaga KOS! Ingenting er vel bedre enn det??


Bildet over





Ala  Ela






Ala Ela




Ala Ela





Ala Ela

Siden årstiden har bestemt at fremover skal det dreie seg om en del egg så syns eg disse var på sin plass :)
Ikkje sant de var søte??



Ala Ela har virkelig laget MYE koselig og flott,
eg vil påstå hun har en venn til alle!
Ta deg en tur innom Ravelry Siden hennes så finner du hele 76 stykker - BLOGGEN hennes er også verdt et besøk!


* * * * *

Det er utrolig GODT og ikkje minst viktig med GODE venner! Selv har eg ikkje mangen igjen, de har liksom bare forsvunnet, men noen er der fortsatt. Selv om me ikkje ses så ofte, ja så vet eg de er DER! Når me møtes så er det bare
å plukke opp tråden fra forrige gang, det er herlig :)

Siden eg selv ikkje deltar og tar meg ut så mye har det jo dabbet av og det skjønner eg, det gjelder like mye familie som med venner-Burde jo ikkje være slik, men sånn ble det.

Selv om Amira er min kjæreste datter har eg også en GOD venninne i henne! Me kan gå å ta sol sammen,
ta en shoppetur eller gå på kafè-
DET setter eg utrolig stor pris på <3 

I det daglige er det DU som er en av mine beste venner!
Ja DU som sitter nå å leser, du sender meg gjerne en Snap, sms, mail eller legger igjen en kommentar her og me utveksler litt med hverandre. Det er også en type vennskap, iallefall om det gjentar seg,
dette er noe eg setter STOR pris på :)

Dagens samfunn har nemlig blitt slikt! Ja at et nettbasert vennskap kan nesten bety like mye!
Tenk på hvor ensom eg eg hadde vært om eg satt her alene for 40 år siden?

Jaja, dette får blir dagens refleksjoner :)


Nå skal eg fylle på kaffikanna og NYTE formiddagen!
Ali krøp under dyna kvart over 8 i morges da eg sto opp hehe og Jr sover ennå :) Hadde planer om å bake boller,
men ryggen mente at det var bare tull! Derfor er eg GLAD for at Joker rett nedi Street en har søndagsåpnet + de har en VELFYLT kakedisk med masse flotte bakervarer!
Skal ta meg en tur dit eg :)





KOS deg og NYT en velfortjent
FRIDAG du også :)




"Det finnes ingen oppskrift
på en perfekt mor,
men en million på
en GOD en"


GOD MORSDAG!




Go`klem fra ei Lykkelig mamma <3 


1 kommentar:

Unknown sa...

Håper du får en fin dag. Igjen takk for all inspirasjon på alle måter.
Søndagshilsen fra Marit.