onsdag 24. februar 2016

Vanvittig Flotte Puter - HekleOppskrifter

Little Doolally

Dette er gammelt nytt når det kommer til puter;
Man kan ikkje ha for mange!

Husk at putene kan du bytte ut med de du har i skapet f.eks hver gang du gjør rent i stua, på den måten får du jo ei "ny" stue hver gang :) Eg har KUN 2 puter som eg har laget så her bør det skjerpes! Har ellers masse puter og nå begynner en del av de å bli slitt dvs eg kan fint
bruke de som innerputer :)

Ramla over disse putene og hadde virkelig problemer med
å bestemme meg så eg tok med ALLE! Alle 6 hadde vært like flotte, iallefall i vår sofa :)


Bildet over
Gratis oppskrift



Little Doolally




Little Doolally



Little Doolally




Little Doolally




Little Doolally



* * * * *

Selv om eg "bare" er hjemme om dagene syns eg det er greit å komme seg opp litt tidlig, er slettes ikkje noe for å sove hele dagen, men å våkne og faktisk stå opp kl 7
er i det tidligste laget...

Resultatet av det er at eg allerede nå halv 10 sitter å gjesper! Må nok ta å dukket face`n under litt kaldt vann for det kommer iallefall ikkje på tale å legge seg! NOT! Mulig det blir en kwil i ettermiddag og DET er inna for :) 

Blir ofta "mobbet" av folk som eg trodde kjente meg, ja av at eg ofte må ty til senga i løpet av dagen!
"Gå deg heller en tur" er resepten til disse personene,
men når man bruker slike medisiner som meg så klarer du ikkje enten du vil eller ei å stå i mot søvnen som kommer sigende...Men de samme som mener dette "ser" heller ikkje en brøkdel av "problemene" her eg i forhold til helsa mi...
Ikkje rart den sosiale kretsen min/vår har
krympet betraktelig med åra.

Tenker mange ganger på de som er syke OG alene!
Ja som KUN har helsepersonell å prate med!
SHIT, det måtte vært tøft! Så folk generelt bør virkelig tenke seg om før de slenger med leppa!

Anyway, selv om eg allerede er søvnig har eg tenkt å kose meg! Huslige planer er å skifte på Jr sin seng, mulig Ali må hjelpe meg med dyna, Jr er lik meg og har et HAV av puter så det er mer enn nok å skifte på hehe Hvis eg virkelig slår til ja så tørker eg litt støv også, hvis ikkje tar eg det i morgen.

Dessuten skal eg jo ned på posten å hente GARN! JuHuuu Kan jo våkne opp av mindre hehe Jada, du skal selvfølgelig få se :) Det er skikkelig SukkerSøtt hihi SOMMERLIG! :)

Været gidder eg ikkje snakke om, nei, det gjør eg IKKJE!!
Har nemligen kommet SNØ!




Men du?
Husk at KOS er det nesten
noe av det viktigste me har!
NYT DAGEN!






Go`klem fra ei optimistisk Vibbedille :)

2 kommentarer:

Wenche sa...

Flotte puter. Har også to som jeg har laget selv, de er bare grå og kjedelige. Tror jeg må ha en dupp jeg og slik at jeg er klar til jobb i ettermiddag. Jeg har og gjort meg de samme tankene som de om de enslige, syke som sitter hjemme alene. Da jeg fikk ny hofte i 2014 var det kun drosjesjåførene og fysioterapeuten jeg traff utenom husets beboere i 4 mnd, det fikk meg til å tenke litt.

Guri sa...

Mange fine puter der, ja! Likte spesielt det rådyret eller hjorten eller hva det var.....Dyr med horn, er vel innafor!
Skjønner godt hva du mener i fht. velmenende råd fra friske folk: de kunne jo bare bytta med deg eller meg ei ukes tid, så ville nok pipa fått en annen lyd! Man bør være varsom med å gi råd, da man ikke vet hva man snakker om!!!
Og å være helt alene når man er syk, må være fryktelig, rett og slett.
Ønsker deg en god dag og en fin tur til posten!