fredag 19. februar 2016

Hva Strikket Du for 1 år siden?


Husker eg var ganske YR i akkurat disse dagene i fjor!
Åååå garnet til Wiola Koften var kommet i posten og eg tiltet fullstendig sammen med halve strikke Norge hehe

Iveren var stor og det gikk radig unna, å strikke med 3 farger er da 0 problem! Da eg nærmet meg slutten så eg at dette ble da slettes ikkje bra, men strikket videre
og håpet det skulle snu! HAHA

Første Wiola ble fullstendig mislykket, ikkje skjønner eg hva som gikk galt med halsåpningen ramlet langt ned på overermene.....Iskaldt dro eg pinnen ut og rakk opp! Umiddelbart la eg opp på nytt, men denne gangen snudde eg hele kofta, la opp i halsen og strikket raglanøking
i stedenfor! Ble superfin oppe og den sitter som et skudde......den mangler bare 2 halve armer hehe

Kanskje det er på tide å få den OPP av kurven??




Men dette er fjorårets mest vellykkede plagg! Ferdig for akkurat 1 år siden og er en drøm å ha på seg! Der gir eg garnet HELE æra som er Skinny Bugga (Merino og kasmir) - Tror det er den dyreste genseren eg har! Kanskje eg skal ta den på meg i dag?? 1 års feiring liksom Hmmm




Det ble MYE Påskehekling og eg gleder meg til å finne frem alt dette for nå er det under 1 mnd til eg skal pynte JuHuuuu

Oppskriften på noen av disse hønene/kyllingene finner du HER HER og HER




Eg hadde også en Give Away hvor eg ga vinneren
1 par Mitered Mittens som eg hadde strikket!
Hadde samme plan i år hehe Men har til nå KUN strikket
1 vott hehe Det er DISSE eg tenkte eg skulle gi bort,
men som sagt, eg har foreløpig kun 1 hehe
Mulig eg bør gjøre noe med det??




Denne heklet eg også! Du som kjenner meg VET eg elsker dill så det kom ikkje som et sjokk at eg delte 1 Moulinè tråd og heklet DISSE uglene bare i miniatyr! hehe Laget den til nøkkelring og ga den bort her på bloggen. Det siste eg hørte er at den lever i beste velgående!

Har jammen hatt mye kjekt her på bloggen må eg si,
mulig eg snart må finne på nye sprell! Ja det ER en flott
Give Away under oppseiling, du må bare smøre deg
med tålmodighet hehe 


Hmmm siste feriedag og så helg!
Jaja kanskje DU er en av de som starter ferien i dag?
Tenker det blir herlig??

Men me får trøste oss med at det jammen
snart er Påskeferie!

Tror søren meg eg må gå å vekke han Ali, me skal gå
å handle hjem helgekosen, men me skal handle for min mor også og da tar det straks lengre tid
og eg ville helst ha gått NÅ!

Tar meg en røyk først tenker eg :)





KOS deg og ha en 
STRÅLENDE fredag :)





Go`klem fra Vibbedille i fredags modus :)

Ingen kommentarer: