søndag 7. februar 2016

KUL Påskepynt! - Gratis Hekleoppskrifter


Foto: Vibbedille

Som eg har nevnt 100`vis av ganger så er VÅREN fargerik, dvs det er lov å leke med farger og heklenål til Årets Påskepynt! Eg har en tendens til å vippe helt av pinnen,
det gjorde eg i fjor!

Se bare på di knallkule Kaninene eg heklet da hehe

Oppskriften på disse finner du HER!



I dag ble kaninene plukket opp fra skuffa og satt på plass foran Tv - Skikkelig gøy!




I samme slengen pyntet eg Trollhasselen med alle Uglene
eg har heklet, oppskrift til de finner du HER! 




Disse SUPERsøte FruktHønene fixet eg en oppskrift til etter det garnet og nål som eg brukte
og oppskrifta til disse finner du HER!

Nå er det ingenting i veien for at også DU kan
få en fargerik Vår og Påske!
Kast deg over garnrestene og tryll i vei :)
Man blir GLAD av denne pynten :)

* * * * *

Nå har me koset oss med Amira noen timer og hun ble virkelig skuffet over at me ikkje hadde BOLLER! hehe
Jaja, men nå har eg lovet henne det neste søndag :)


JUHUUU eg har funnet meg en kjekk serie!!!!
"Suits" var faktisk BRA! Eg har alltid tenkt;
"Å nei, enda en advokatserie..." men denne likte eg!
Dvs at eg nå skal kaste meg over strikketøyet og Tv`en,
ute herjer været som bare det så det er
bare til å krype under teppe :)





KOS deg og ha en
Herlige Kwell :)





Go`klem fra Vibbedille :)

Ingen kommentarer: