mandag 8. februar 2016

Strikk Interiør - Flotte Oppskrifter

Fifty Four Ten Studio

Hvis det er noe som er I tiden, ja så er det strikket Interiør! Åååå det er sååå MYE stilig! Hva me et sånn GIGANT teppe med tykt garn og tykkepinner?? Det er jo kjempestilig!
For ikkje å nevne puter! Ahaaa kan overhodet ikkje ha for mange av de hehe Det er bare å bruke fantasien for alt er tillatt, men trenger du en oppskrift ja så har eg funnet noen flotte noen, det er bare å boltre seg!


Bildet over


Fifty Four Ten Studio






Fifty Four Ten Studio




Fifty Four Ten Studio

Stort og tykt teppe :)




Fifty Four Ten Studio

Sett noe sååå søtt!?

Welcome Home Baby


Vil du se flere flotte Interiør Tips?
Ja da kan du ta turen innom HER!

* * * * *

Åååå sitter egentlig her med verdens dårligste samvittighet....NOK en gang står Ali på kjøkkenet å vasker og rydder....det har alltid vært meg som fixer og ordner på formiddagen så "overtar" liksom han når middagen skal
i grytene, men nå om dagene blir det veldig lite med meg gitt....Nå på toppen av alt, ja som et Kirsebær slo altså denne tannverken til, heldigvis kommer og går den så det er stunder hvor eg ikkje kjenner noe...Det som VIRKELIG irriterer er at Jr hadde time hos tannlegen i morges og i løpet av natta hadde han fått herpesutbrudd på leppa og når tannlegen så det måtte han bare gå igjen...Dvs at EG kunne jo fått den timen! Ja hadde eg vært våken hadde eg jo sett leppa til Jr og ikkje sendt han til tannlegen, men det er likevel ingen garanti for at eg hadde gått hehe

Det er skikkelig VONDT å være så redd tannlegen...og når du i tillegg ikkje "Liker" denne aktuelle tannlegen heller, ja så blir det ikkje bedre...Hmmm egentlig er eg pasient på Colosseum Klinikken når det gjelder tennene mine, men min tannlege har flyttet og det er ikkje bare-bare å komme inn til en ny...Er så redd for at det blir diskusjon og at tannlegen vil "fixe" den i steden for å nappe den ut, lite vits å legge penger i noe som likevel skal bort....når eg har mannet meg opp...Kjenner eg er litt oppgitt ja

Men nå skal eg stable meg på beina og ta turen ut på kjøkkenet å hjelpe til litt, føler meg så mye bedre etterpå <3 






Ta nå å sleng ei PUTE på pinnene
og KOS deg masse :)





Go`klem fra Vibbedille m/tannlegeskrekk :( 

Ingen kommentarer: