tirsdag 16. februar 2016

Smarte Små Gaver - Flotte Hekleoppskrifter

LittleOwlsHut

Noe av det verste eg vet er ESELØRER i bøker! ARG!
Eg får frysninger hvis eg sitter å leser ei bok og det ene hjørnet etter det andre er brettet! Noe eg virkelig savner
i hverdagen er å synke ned på ei pute med
ei skikkelig god bok! Ei skikkelig bok som det knirker litt
å bla i og som LUKTER bok hehe

Ja eg savnet det SÅ mye at eg gikk til handel av Storytel - kom meg halvveis i første bok før eg innså at det slettes ikkje var det samme....selv om Storytel var bra bør eg heller finne meg tia til å legge meg ned med ei bok...
ja som i gamle dager *ler*

Anyway, litt avsporing her. De aller fleste er innom ei bok i ny og ne og det finnes ennå mange som virkelig tar seg tid til
å nyte ei PAPIRbok og de trenger jo selvfølgelig
et Bokmerker! Jepp, for leser man en "gammeldags" bok,
ja da trenger man også et "gammeldags" bokmerke :)

Super gave spør du meg, gjerne sammen meg ei god bok!
Hva venter du egentlig på??


Bildet over



LittleOwlsHut




LittleOwlsHut




LittleOwlsHut




LittleOwlsHut


Tror jammen eg må snappe til meg noen av disse
oppskriften også! Ble noe grytekluter i går og det er jo greit
å bunkre opp til mange strandturer med heklenåla :)

Eneste gangene eg bruker bomullsgarn er når eg hekler/strikker f.eks kluter og grytekluter og det er så klare fine farger i bomullsgarn! Petunia-Kofferten min står i farlig kort avstand fra meg så man vet jo aldri hihi

Men NÅ?
Nå skal eg ut på badet å komme meg ut av pysjen samtidig som eg svinger filla og Jif flaska! DET trenges! Tror jammen eg skal fjerne litt av den "Nye" haugen med klær der ute!
Kanskje sette på en maskin med klær? Hmmm

Anyway;



KOS deg og ha
en FLOTT tirsdag :)





Go`klem fra ei fornøyd Vibbedille :)

2 kommentarer:

BeasStrikkeDesign sa...

Takk for tipset - det er helt utrolig hva som kommer opp her i bloggen din. Stå på!

Fingerbølla sa...

Flott. Har du laga alle sammen?