fredag 5. juni 2015

5 ting eg kjenner eg MÅ strikke!

Foto: Daniel Maciejewski

Maisie syns eg var en lekker genser, litt spesiell og eg har det ultimate garnet som hadde gjort seg i denne.....
AKK det er herlig å fable..... :) 


Foto: bellanordica

Freestyle Paula er ikkje heeelt min stil, 
men eg syns absolutt at den var søt!
Fin til sommeren over en T-Shirt og Jeansshorts på strandtur :) 


Foto: WestKnit

Eg DIGGER mye av det Stephen West kreerer 
og dette var intet unntak!
Syns The W er råkult og tenk hvor kult det blir i favorittfargene!


Foto: AnitaYarn

Har aldri lagt skjul på at eg ELSKER å strikke tepper, eller hekle!
Domino er en stor favoritt og da er det en selvfølge at
Domino Star Stashbuster Afghan skle rett inn blant favorittene!
Ååååå dette må eg jo få til i løpet av høsten MoHaaaaaa


Foto: Brooklyn Tweed/Jared Flood

Det er heller ikkje til å legge skjul på at eg setter veldig pris på Jared Flood sine Design, AKK de er så stilrene å fine! 
Har lenge drømt om å spandere på meg garnet
Brooklyn Tweed Loft , så kanskje eg benytter sjanse 
når eg har bursdag i august?
DA vil eg absolutt strikke Wake-
ikkje sant den var LEKKER??

*****

Ble sittende å surfe ser du, ja for eg hadde jo planer om å se Solsidan Sumo, men Solstråla hadde planer om Bloggerne på samme nettside og da måtte eg bare finne meg i å vente :) 
Men det var jo kjekt for deg så fikk du noen gode tips, 
ja sånn i tilfellet du er arbeidsløs (strikkeløs!?) hehe

Eg smatt under dyna i 19 tiden for kvalmen etter middagen ville ikkje gi seg og da var det godt med en litt skikkelig fred og ro.
Å nei, maten til Jr var ikkje kvalm, dette er helt vanlig 
fra min side, men det er ikkje ALLTID at medusinen 
funker like godt på all mat :) 

Føler meg bedre og skal nå sitte her å kose meg en stund-
bare HUSKE å legge meg SENEST kl 02!
Hekkan altså, fuglekvitteret starter rett utenfor vinduet i halv 3 tiden, de skriker og skråler søren meg til 8-9 tiden!
Hadde seriøse problem i natt og vurderte å avlyse hele natta HAHA




Jaja, du får ha en riktig 
GOD NATT når du legger deg, 
sove godt og drømme sprøtt :) 







Go`klem fra ei optimistisk Vibbedille .) 


Følg meg gjerne på SnapChat; @vibbedille
eller Instagram: #vibbedille

2 kommentarer:

Marit sa...

Her var mange flotte arbeider som kan planlegges.
Takk for inspirasjon. Ett plett ligger og lurer i bakhodet.
Håper du fikk en god natt og så ønsker jeg en fin lørdag.

Sylvia sa...

God morgen i regnet
Håper du fikk sovet godt i natt. Det gjorde jeg, selv om nesa var tett..ja ja
Nyter en liten time for meg selv før jeg drar på jobb. Hører på radio, tente lys og i dag måtte jeg ha kaffe med melk og sukker, kjent som kaffe latte, egentlig, he he....... Ingenting smaker, men det gjorde dette, mmmmmm...
Lekre ting som du viser her. Likte den første genseren, og den til J Flood. Men nå har jeg en på nr en lista mi. Må bare få oppskriften først.
Ellers la jeg opp til etpar ankelsokker i går kveld. Ikke mye jeg orket ( er seriøst forkjøla fremdeles ) og håper på å fortsette med dem i kveld. Men først jobb....stønn. Det er tungt når man ikke er i form, men jeg er ikke den som holder meg hjemme fra jobb, så...... Har noen kunder som absolutt ville ha meg til å hjelpe dem med noen farger, så jeg kan jo ikke la vær å komme, hi hi
Ha en fin dag. Regnvær betyr jo strikking. Klem