fredag 12. juni 2015

Nytt Strikketøy i kwell

Dette blir MIN kos i kwell :) Ok, Smørbukken, den skal eg dele med meg, men det andre er BARE MITT! 
Jepp, eg har rota frem noen nye nøster
med kritt hvitt Petunia og skal kose meg med 
Twin Peaks kluten Bitta`s sin Klutealong
dette kan du også som sagt gjøre :) 


Da eg var med på Bitta sin klutealong i fjor sommer strikket eg en haug med kluter og Solstråla ble forelsket i et par av de og eg lovet dypt og hellig at de 
skulle eg strikke til henne :) Ja for hun flytter jo i år!!! 
Men har eg strikket kluter???? Neeeeeei, dustehue meg, 
har jo bare glemt det ut!
Derfor fikk eg det bare for meg her eg satt at eg MÅTTE 
få iallefall èn på pinnen :) 


Samtidig skal eg bare sveve inni min egen lille boble og KOSE meg med sesong 3 av denne kule serien :) 
Ååååå for en fredag!


Helgehandelen er hentet hjem i skapene 
og kosen er på plass........


......det samme er ei deilige pysjbukse :) 
EG ER KLAR FOR HELGA!

Er DU?
Kan ikkje skryte på meg at eg har tatt helgevasken dvs av støv og sånt, men Jr har iallefall rydda 
ut av oppvaskmaskinen og det andre
kommer vel etter hvert vil eg tro :) Ikkje noe stress!

Nå gjenstår det bare å hente Burn`en i fryseren å klikke
PLAY og bare NYTE!

Ja det må eg jo si! Det BESTE av alt?
Solstråla kom hjem med en 5`er
muntlig Psykologi Eksamen!
JuHuuuuuu!!!



KOS deg DU også :) 






Go`klem fra ei veldig fornøyd Vibbedille :) 

1 kommentar:

Sylvia sa...

Ja, her sitter jeg også i min egen lille boble, hi hi
Sønnen dro på dugnad og bandøving, Mannen er på seinvakt, og Sophia dro nettop ut til en bursdag....et togaparty. Så vi har styra villt med å få dandert laken på rett måte her. Jeg husker jeg selv var på togaparty en gang, med det styret det medførte. Hun dro heldigvis ikke i laken, for det det hadde nok sett litt rart ut sånn gatelangs.
Nå dro pus også ut igjen, så jeg får vel sitte her for meg selv og småsove litt. Noe godt å spise har jeg ikke, for jeg er fremdeles uten smak. Men jeg har nettopp spist litt salt potetchips, der kunne jeg kjenne saltet da.
Ønsker deg en trivelig kveld Vibeke.
Klem