torsdag 4. juni 2015

Hva med å bli en Topp Blogger??

Hva må egentlig til for å bli en anerkjent Blogger?
Ikkje er eg kjendis, Rosablogger, bryr meg ikkje nevneverdig om sminke og styling lenger-annet at eg innimellom sniker 
i Solstråla sin sminke og pynter meg litt :) 
Ikkje er eg så opptatt av Fashion og siste mote, eg VAR en gang, men eg har andre behov nå enn før, trener gjør eg heller ikkje, 
ei er eg heller gift med en kjendis......
Kan man egentlig BLI noe da?

Ja DET tror eg! 
Eg har mye på hjerte, mange meninger om ditt og datt, 
eg har mine lidenskaper og eg er lysten på LIVET! Noen ganger er det kun begrensningene som stopper meg, men det
da være andre måte å utfolde seg på? 
Ja, f.eks som en større Blogger??

10.mai 2016 er en skikkelig Jubileumsdag her på bloggen!
Da er det nøyaktig 10 år siden eg la ut et beskjedent første innlegg. 
På det tidpunktet brukte eg det mer som en liten 
Dagbok beregnet på meg selv :) 
Visste i grunnen ikkje hva det å blogge var, men eg syns det var spennende med diagrammer og leseroversikt :) 

Eg har nok iallefall 100 ganger så mange lesere i dag som da, 
men akk så langt unna TOPPEN, vel ligger eg på Topp her 
i Rogaland og Stavanger, men er det ikkje stort sett 
slik at mange VIL ha mer?? hehe
Men HVA må egentlig til? Må man bli "oppdaget"
"selge" seg selv, gjøre noe dumt eller retten 
og sletten bare bli flinkere?


Skulle gjerne likt å visst for i tilfellet, ja DA vil eg lære det!
GODE råd søkes!

TROR det kunne vært en artig jobb å hatt her i sofakroken :) 
Å ja, Janteloven, den la eg på hylla i gangen i dag :) 

Eg er faktisk VELDIG glad i å blogge og DERE 
som leser trofast HVER dag, 
ja det er dere som får meg til å ville MER!

Syns jo selv eg har NOEN av Ingrediensene som kreves:


Jepp, eg jobbet i noen år som fotomodell, 
DET kan jo være noe å ta med seg......


.....eg liker å by på meg selv........


.....ofrer gjerne de nye skoa for et KULT bilde......


.....gift i 24 år med verdens beste og flotteste mann......


.....har selvfølgelig verdens BESTE barn.......




....Solstråla 19 år......


.....og Jr på 13 år :) 



Helt fra eg var liten av har eg vært Kreativ og det føltes riktig da eg tok utdannelse som Grafisk Designer 
i en alder av 26 og nybakt mamma :) 


Elsker å strikke!


Strikker t.o.m litt sprø ting som et 
FANTASTISK og fargerikt sjerf!


Går i HI om høsten og kommer UT til Sommeren :) 
Elsker å være på stranden, bade og ta masse fine bilder :) 

Hovedplanen vår som familie er å få en SPENNEDE fremtid her!

JØSS, det ble jo nesten som en jobbsøknad dette her! HAHA
Jaja, aldri godt å vite HVEM som leser *Utspekulert*


Men skal eg kaste meg over hekletøyet mitt, 
klikke på "Bloggerne" Sumo og bare KOSE meg!



TUSEN TAKK for en FANTASTISK tilbakemelding
på det forrige innlegget mitt :) 
Det var jammen mange som følte som meg gitt!
Uansett så var det ikkje meningen å trø på noens tær ;) 






KOoOS deg masse og ha
en herlig kwell :) 
I morgen er det HELG gitt!







Go`klem fra en spent og GLAD Vibbedille :) 

5 kommentarer:

Miriam sa...

Jeg følger deg gjerne til toppen😊
Blir så glad når jeg leser bloggen din.
Ha en super dag👍🏻

Marit sa...

Det er alltid så kjekt å lese bloggen din.
Ikke alltid jeg legger igjen spor.
Ønsker deg en fin helg og så håper jeg det er sommeren som har startet.

Sylvia sa...

Du er herved ansatt hos meg som gledespreder !!!!
Ha en fiiiin helg Vibeke. Klem

Anonym sa...

Jeg leser alt du skriver og digger bloggen din . Har den som fast rituale sammen med Fotballfrue og Nina sprell levende. Dere er så forskjellige som det går ann, men det er det som gjør det så bra. Interiørblogger er kjedelige , alle skal ha de samme tingene , og det går i " se så fint jeg har det " ...nei , ikke noe for meg. Jeg vil ha hverdagen i alle dets nyanser .... stå på videre og ha en strååålende helg ;)

stor klem fra Kjerstin

Vibbedille sa...

Eg digger hun Nina :) Frisk dame det + hun er jo fra Stavanger :)

Takk for rosen :)