onsdag 24. juni 2015

Hutrende Sur St.Hans

Hele 2 uker på 2 små kluter....
Jaja, jammen godt at det ikkje har noe hastverk :) 
Solstråla ble kjempeglad og bestilte noen til! ENDELIG noe eg kan strikke til henne!

Dette er klutene Twin Peak og Goat Willow som Bitta har Designet, vil du også strikke klutene hennes kan du melde deg inn i Gruppa hennes på FB :) 

Søren ikkje enkelt å ta bilde av hvite kluter om kwellen og tro at man får frem strukturen hehe Får ta et samlingsbilde ute når det har blitt flere kluter :) 

Liker veldig godt å strikke kluter for det så mykt å godt 
å strikke med Petunia-
er i grunnen det eneste bomullsgarnet eg liker, 
iallefall pr nå :) 


Som eg skrev i går hadde en en irriterende sur dag, dvs at Habibi gikk alene på fisketur og satte krabbeteine med tanke på St.Hans middag hehe I dag gikk han å trakk teina og der var det faktisk EN hel krabbe hihi Jepp, me kokte den og jammen var det mat i den også-nok til en liten smakeprøve :) 

Hadde jo et HÅP om å våkne med et godt humør i dag, 
men våknet som ei kruttønne med en murrende sur skulder og det var såååå vondt! (Ja, nå klager eg!) Det endte med at eg til slutt tok en Votalren og gikk å la meg, fikk etter mye om 
og men sove ca 40 min-Grusomt irritende!

Min mor kom her på middag og hadde med seg 2 stk store "Dolly" i kwell, det var herlig å slippe å tenke på noen ting. Pleier jo alltid gå ned her på stranda å grille på en kwell som dette, men i dag skyet det til og ble veldig kaldt og mye vind! Skikkelig surt! 

Når eg kjenner godt etter er eg ganske sur ennå og skjønner ikkje helt hvorfor.....
MEN, i morgen skal eg sprette ut av seng i verdens beste humør, jepp, for det har eg bestemt :) 

Sånn ellers nå halv 2 på natta er det på tide å samle tøflene og komme meg i seng, ble bare så sent for eg måtte ha litt Me Time før eg snubler i seng :) 


Håper din dag har vært bedre enn min, men hvis ikkje så satser me på en fin dag begge to i morgen :) 




Sove Godt og drømme søtt, 
eller for deg som nettopp har stått opp;
God Morgen :) 






Go`klem fra ei Vibbedille med 
forhåpentligvis stigende humør :) 

7 kommentarer:

Marit sa...

Håper du får en fin dag idag.
Vi hadde bål i fjæra igår men det var kaldt tross ullklær.

siddisisalou sa...

Ja, i dag er nok alt mye bedre - håper jeg !
Flott med hvite kluter. Jeg har strikket mange som jeg har gitt vekk etterhvert (har ikke en eneste selv), men det har vœrt en andre farger. Men hvit er jo veldig fint, og du kan jo til og med legge de i klor ved behov.
Her hvor vi bor regner det veldig sjeldent, men i går kveld da alle var klar til feiring, ja, da brakte det løs med torden og pøs regn. Det er vanlig å skyte opp raketter også her i forbindelse med Sant Hans så det var en heidundrene feiring kan du si. Vi var hjemme og hygget oss denne gangen. Jeg trakk en visdomstann dagen før og følte meg ikke helt i topp form. Ikke at jeg hadde direkte vondt, men litt ubehagelig og veldig forsiktig med hva jeg spiser og drikker for tiden.
Ønsker deg en god dag, og håper formen er mye bedre i dag.

siddisisalou sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Snuppesnella sa...

Fine kluter ! Petunia er min favoritt også.

Snuppesnella sa...

Vi er en liten gjeng fra Bergenskanten som skal på Strikkehelg i Stavanger i nov. 15.
Kanskje vi treffer deg det ? ;-)

Vibbedille sa...

Tja det kan godt være :) Eg var ikkje med på det treffet i fjor fordi det er i lange perioder vanskelig for meg å planlegge fremover når det er frister lenge før som må overholdes, så eg må nesten bare se det an. Men hvis muligheten bare til å plutselig dukke opp er til stede er muligheten større :)

Snuppesnella sa...

Skal nok kikke etter deg. :-)
Har fulgt deg i blogg/forum i en årrekke, men ikke
alltid like flink å legge igjen en kommentar.
Du er sååå kreativ og flink !