lørdag 20. juni 2015

HERLIG! 2 Nye Strikkebøker :)

Ååååå for en herlig lørdag, deilig å ligge å dra seg under dyna og våkne MED Habibi i senga, ja for du vet at han står jo opp i 5/6 tiden hver dag så eg våkner jo alene hele året hehe Men NÅ er det herlige dager med en forhåpentligvis UTHVILT Habibi :) 

Har laget meg en herlige iskaffi med mer kaffi enn i går 
og det er virkelig KOSEKOS Godt altså! Habibi syns ikkje det var noe særlig, men det er fordi han klarer ikkje melk!

Men la oss gå tilbake til overskriften; Eg har altså gjort en aldri så liten invistering dvs at Høsten er sikret med MANGE herlige strikketimer-GLEDER meg til stormfulle ettermiddager og kweller med masse stearinlys og nye flotte bøker :) 
Ja eg skal nyte sommeren først, men det er jo veldig greit 
å planlegge litt frem i tid! Må jo ikkje risikere å bli sittende uten strikketøy HAHA


 Bare la meg si dette aller først; 
Eg er slettes ikkje sponset av verken Bitta eller Jorid
men eg DIGGER å skryte av ting eg verdsetter og disse 2 damene er virkelig unike og særdeles flinke når det kommer til å Designe flotte Strikkesaker :) Dvs at bøkene har eg bestilt og kjøpt selv, så da slipper eg gjerne å få mail om at det er; "èn ting å skryte av ting man får gratis" ;) 


Bitta har tidligere kommet ut med 2 Super Flotte bøker;
og KLUTER-Strikking hele året og Kommer altså 
Eg gleder meg vilt til den Strømpeboka for er det noe eg syns eg knallkult så er det strikka knesokker! 
Det blir garanter det første eg kaster meg over! 



Opp gjennom åra har eg kjøpt ganske mange enkle mønster av Jorid, de er sååå utrolig for seg gjort og eg blir bare helt betatt! Masse kule sokker som er forskjellige over/under, det samme med vottene-det er SÅÅÅÅ kult! Eg har også strikket noe av det hun har designet til de små! Nå kommer altså hun med ei Bok eg kjente bare at eg MÅTTE ha, ja selv om eg har noen av mønstrene, men å ha alt i ei bok er jo såååå mye bedre + at det tar seg ut i bokhylla sammen med alle de andre kjekke bøkene eg har :) 
Boka kan du forhåndsbestille HER og så har også du 
noe å glede deg til i høst :) 

Kjenner eg er ganske så ivrig ja til disse daler 
ned i postkassa! 


* * * * *

Det var altså EG som kom meg først ut av dynene i dag, faktisk var ikkje klokka mer en halv 10 og eg la meg rett før 
kl 04 i natt! Fuglene hadde vill konsert rett utenfor vinduet, men eg gikk ut som et lys! 
Solstråla og kollegaen var da allerede på vei til Kr.Sand så selv med noe av det kjæreste eg eier var på veiene nedover sovnet eg PANG! DA er eg trøtt altså :) 

Habibi kom sigande når kaffien var ferdig og da var allerede eg klar for en kjapp butikktur, me hadde jo selvfølgelig GLEMT å kjøpt lefser som er en viktig ting 
når Habibi lager Fahitas :) Jepp, det skal me kose oss med 
i dag og Habibi er allerede i sving på kjøkkenet.
Planene min er jammen ikkje mye aktive hehe Har nemlig parkert meg her i kroken og skal oppdatere meg på "Solsidan"-Jepp, det er jo såååå morsomt *ler* 
Han der irriterende naboen "Ove" har eg egentlig lyst 
å klaske i nakken hehe 

Men du? Har DU en fin dag så langt? Har du forresten sommer? Da mener eg om du f.eks sitter UTE å koser deg med strikketøyet eller kanskje du sitter på nærmeste strand?
Her er det iallefall ikkje sol! Det er helt overskyet og akkurat som om det er vått i lufta og ikkje mer enn 
12 grader.......Sommer på vestlandet.........






Men Ok, KOoOS deg og ha en
fortreffelig og flott lørdag :) 







Go`klem fra ei meget fornøyd Vibbedille :) 

Ingen kommentarer: