fredag 5. juni 2015

Det er fullstendig SKANDALE!

Har du ikkje sett det?
Det er helt forferdelig altså, eg skjems og har tidenes dårligste samvittighet! Nakkehåra står til himmel 
og eg vil bare krympe meg!



Bare SE her du!!! Dette er SKANDALE!!
Garn for 1000-vis ligger i fullstendig kaos og kjemper om 
å overleve, eller i beste fall bli valgt ut til det ultimate prosjekt! 
Ja det er rene slåsskampene her!

For en Garn/Strikke elsker som meg er dette et utrolig tragisk syn!
Til de aktive prosjektene mine om dagen har eg kjøpt nytt garn så eg har så lenge som mulig unngått å kikke inn her, men i dag måtte eg hente noe.......og nå kjemper eg virkelig
med den dårligste samvittighet i min strikkekarriere.......

I fjor sommer startet eg jo med friskt mot, fikk alle kurvene ut 
i gangen, ja det er litt greit å ha den lille gulvplassen som finnes der inne til rådighet når det skal ryddes.....
Men dagen....NEI.....ukene gikk og ingenting skjedde, får skylde på den FANTASTISKE sommeren me hadde da, 
for til slutt lempet eg bare kurvene tilbake og lukket døra......

Som vanlig er eg VELDIG optimistisk og satser på at eg i starten av ferie får unnagjort dette kaoset! 
Ja de fine bebisene mine fortjener SÅÅÅ mye bedre! 

JA, det er lov å kjefte i kommentarfeltet, 
men ha LITT medlidenhet for her trengs det 
MYE "HeiaRop" og psykisk støtte :) 



Eg blir helt MATT & FRUSTRERT! 



Men noe eg er glad for er denne pinneholderen på døra!
Bør rydde litt her også....dvs at ca 50% av pinnene ligger i stua 
og sikkert 20% ligger rundt i kurvene hengende fast 
i prosjekter.......GJE MEG STYRKE!

Planen min er jo selvfølgelig å gi deg en UpDate på dette rommet om.....eheeee....en stund! Da skal ALT ligge på Geledd 
og det skal være GULVPLASS!

Nå føltes samvittigheten med ett MYE bedre :) 



Jr har nå i en ukes tid planlagt fredagsmiddagen :) 
Her går det hardt utover pølsene mens potene koker.

Det ble hjemmelaga potetmos, stekte kyllingpølser 
og grønnsaker som garnityre :) 

Selvfølgelig GLEMTE eg å ta bilde! SKANDALE! 
Men det ligger film av
dekket bord på SnapChat -@vibbedille


Ja eg vet eg er småspist, men det er fordi de andre spiser 
mye HAHA
Deilig var det uansett :) 

*****

I dag har me faktisk hatt et strålende fint vær, 
var hele 17 grader tidliger!
Nå er det HELT grått ute og det har begynt å dryppe......
Tidenes regnvær skal visst komme i morgen inkl lyn & torden!
Jammen godt eg er en skikkelig sofakoser!

Har funnet meg en ny serie som eg skal kose meg med; Solsidan!
Husker eg så den av og til på Tv og eg lo så eg grein!


Spørs om eg ikkje må ta meg en strekk on the sofa
ja mens Burn`en ligger på kjøling i fryseren :) Ja eg vet eg slutta, MEN eg savnet det litt når eg satte meg ned for kwellen og noe må jo eg også kose meg med, iallefall i helgene :) 





KOoOS deg masse og ha en
HERLIG fredags kwell, 
det skal nemligen eg :) 






Go`klem fra en litt kvalm, men dog optimistisk Vibbedille :) 

11 kommentarer:

Finnskoghuldra sa...

Ta det med ro... Det er sånt som skjer...
Og som du sier, det VAR for fint vær ifjor til å sitte inne å rydde ;)
Nei, nyt dagen og sola (om du har) og ta rommet når lysta er der... Tro meg den kommer faktisk ;)
Hehehe har akkurat samme problemet, og jeg ORKER IKKE å starte der inne...
Skulle så absolutt ha gjort det, for idag fikk jeg en forsinket bursdagspresang... 18(!) nøster Host Supersoft :D
Meeen idag skinner sola, imorgen er det meldt regn så vi får se hva som skjer ;)

Kooos deg og nyt fredagen og helgen!! <3

Fredagsklem fra Nina

Vanja sa...

Altså du Vibbedille, du bør seriøst ta deg selv i nakken mens det enda er noe å ta i. :-P Neida, tulla bare. Ta det når samvittigheten overgår kosen. Det er SÅ deilig etterpå. Og du, kan du ikke prøve å putte bittelitt mer i magen. Vet det er vanskelig, men nå er det jo snart bare brillene igjen i ansiktet ditt. *bekymret* Ha en nydelig helg, og kos deg med "drinken" din. :-)

siddisisalou sa...

Nyt dagene og kos deg i det fine været. Hihi..... Tror rett og slett at du har for god plass til garnet ditt. Min plass er bare en brøkdel av dette, så det begrenser seg selv.

gimmeline sa...

Heilt sant - det VAR for fint i fjor til å rydde inne!
Kan du ikkje tromme saman til dugnad ein dag, da?
Få hjelp av 2-3 kjekke folk, så står du og peikar og forklarer korleis du vil ha det, alle kosar seg, og så er det blåst på eit par timar der inne :D ??
(skulle gjerne ha stilt opp eg altså, men eg bur altfor langt unna sjølv, så dette var berre ein tanke...)

Gunn Kristin sa...

Nyt dagene og ta garnoppryddingen litt pø-om-pø. Det går ikke fra deg. :) God helg!

Sylvia sa...

Til helga kanskje............ Ta den du, for det gjør jeg med alt!!!
Godt å se det er andre som også er treige med garnopprydningen sin. Har et fullt bord, jeg, som ligsom skulle vært ryddet. Har ligget sånn minst et år, det også. Og er det fint vær, må man da være utendørs!!! Og regner det ute, så MÅ man strikke litt i kroken sin ;)
Her nytes et lite glass rødvin, mot din Burn. Men jeg har ingen smak fremdeles, så det er igrunnen det samme hva jeg putter i meg for tiden.
Kos deg masse i kveld, du. Her strikkes det til the VOICE. Og Solsidan er heeeelt herlig. Jeg digger den dama.
Klemmer

Vibbedille sa...

Hvis eg har GOD plass, ja da trenger eg vel å fylle opp litt!?? Mohaaaa

Planen når eg rydder e å plukke ut litt godsaker som eg kan finne på noe gøy med her på bloggen, det er på en måte motivasjonen min, det er jo så gøy! Skulle jo sendt pakke til dere alle samme, men neste år vettu, DA har eg 10 år Jubileum og da må eg finne på noe Àla Million Jubileumet mitt-DET fortjener dere :) Eg vet dere er enige hehe

Nå er Burn`en iskald, kaffi`en HOT og eg er klar i kroken :)

Kos dere, dere herlige jenter :)

Vibbedille sa...

Ja forresten, hadde dugnad èn gang HAHA Det endte opp med at "deltagerne" gikk avgårde med ganske mye garn hehe Men eg tjente jo litt peng så eg fylte lageret opp igjen med nytt garn hehe Fin måte å skifte ut på :)

Wenche sa...

Stadig like imponert over lageret. Neste gang jeg kommer innom VIL jeg se! Planlegger en tur hjemover i sommer, bare så du vet det;) Å ha god orden i nøstene er ikke bare enkelt, vet det av egen erfaring..

Vibbedille sa...

Å HJELP! Da MÅÅÅ eg jo rydde for nå kommer man slettes ikkje inn hehe Du får gi meg ca en uke notis! hehe AVTALE!??

Wenche sa...

Avtale:)