tirsdag 9. august 2016

Herlige Hoodie - 10 StrikkeOppskrifter

Katrin Schneider

Tja *Kikker ut vinduet* Hmmm minner skikkelig om
HØST i dag gitt!

Når vinteren kommer ja da pakker man hodet inn i ei varm lue, men i oppkjøringsfasen er det jammen godt med ei hette, ja når nordavinden river i nakken! Nå kuldegradene biter
i ørene er det godt med ei hetta uten på lua :)

Har alltid likt hettegensere og jakker, men har ikkje strikket for mangen av de! Når det kommer til Comfy-klær avdelingene på butikkene er det som oftes en hettegensere og pysjbukse som blir med hjem, kanskje tiden snart er inne for å strikke meg en??


Bildet over
Opp til str 46"




Leslie Scanlon

Opp til str 42"




Yarnspirations

Opp til str 44"
Gratis oppskrift




Julie Farmer

Opp til str 52"
Gratis Oppskrift




Sarah Halton

Opp til str 46"




Cascade Yarns

Opp til str 44"




Dovetail Designs

Opp til str 52"




Zoom Yammy

Str 0-3 mnd




Sanne Bjerregaard

Str 1-6 år




Drops Design

Opp til str 50"



Det kjipeste med været i dag er at eg MÅ ut etterpå!
Ja plutselig er det noe som er tomt i medisinskapet og da har man intet valg! Derfor planlegger eg en "Premie" hehe
I dag blir det muligens noen deilige tusjer eg har sett på Nille HAHA Ja eg liker å skribler hehe Når eg kommer hjem er det fluksens i dusjen og siden været skal vedvare, ja så er det bare å ta på seg pysjen igjen :)

På strikkefronten ser det ut for at det verste er over på prosjektet og det er mer eller mindre ren plankekjøring
igjen og sånn kan man like :)

At det KUN er 6 dager igjen av Ferien er urovekkende!
Ja vettu? Det er nesten umulig å vekke Jr haha Ja du ser det at "treningen" med å stå opp har startet og det er søren ikkje bare bare! Har truet han med grytelokk, men av mangel på skikkelige lokk (Ja nå er det jo bare glasslokk!) må eg finne noe annet som bråker noe sykt! Forslag??





KOS deg og ha en Fin
og Stormfull Tirsdag :)






Go`klem fra ei optimistisk Vibbedille :)

Ingen kommentarer: