fredag 5. august 2016

Høsten er HER, Strikk Tøffler! -Norske, Gratis Oppskrifter

Drops Design

Ja vettu hva??
Eg er helt sikker på at Årets FØRST Høstdag var i går! JuHuuu

Ikkje bare regnet det i bøtter og spann, men mellom bygene var det et sant leven på himmelen! Tror ikkje at eg lyver mye hvis eg sier at 100`vis av Gjess var på vei SØRover!
FOR et spetakkel og et FANTASTISK syn! Kan tenke meg at FugleSkremmerene på Sola Flyplass fikk litt av jobb da den gjengen fløy rett over rullebanen! Hjelpe det meg!

Et slikt tegn skal man ta som et VARSEL! Om ikkje høsten er kommet, ja så er den nok like om hjørnet skal du se :)
Dvs det er på tide å få iallefall et par tøfler på pinnene :)

Tok meg en tur innom Drops for å se hva som var å finne
der og eg fant noen eg kunne tenke meg, ja og passende garn, det har eg vettu og eg er sikkert på at DU også har noen nøster liggende å slenge *ler*



Bildet over
Strikkes i Big Delight





Drops Design

Regner med at du som eg har gått på en Drops Smell
og handlet på Salget noen ganger? Garantert at du da har en del Nepal f.eks liggende? Vet at eg har det hihi




Drops Design

Strikkes i Eskimo




Drops Design

Strikkes i 4 dobbel Fabel!
Dvs hvis du som meg har en del Opal/Regia liggende er det
bare å kjøre på! Tenk Julegaver! JULEGAVER!




Drops Design

Strikkes i Eskimo

Julie Weisenberger

Disse er ikkje norske, ei heller Gratis,
men de ER gøyale å strikke!
For noen år siden strikket eg en del av disse i Julegaver
og de er skikkelig gode, tøffe ikkje minst! 




Det som ER en Realitet er; Hvis du f.eks skal strikke 37`ish Julegaver, ja da BØR du nesten sette i gang nå. I min verden burde du ha startet i mai, men frykt intet, det er slettes ikkje for sent så ikkje mist motet riktig ennå :) LYKKE TIL <3


* * * * *


Dagen i går ble brukt til stillhet og ro! Jepp, eg slappet bare av for å klare å hente meg inn igjen, har fått ladet litt opp, men eg fortsetter i dag og satser på å gjennomføre :)

Eneste på Planen er å hente hjem litt HelgeKos når Amira kommer med bilen etter jobb. Der etter er det bare hjem igjen, en kjapp dusj og på med pysj igjen -
det er jo da tross alt FREDAG!

WRÆL! Neste mandag starter SKOLEN!?!?!? SAY WHAT!
Oj Oj Oj på tide å begynne å SNU døgnet til Jr tilbake hehe Får starte med det over helga, går nok greit i år også.


Hva har DU på tapetet i dag for noe?
Blir du med å kjører "Vibbedille-Style"?
Hvis du ikkje har prøvd før, ja så er det jaggu meg på tide :)



Skal KOSE meg sammen med han karen her eg,
hvem skal du kose deg sammen med?


Foruten det skal eg nå iallefall sjekke ut den der
OL-Åpningen i kwell og i morgen blir det vel Håndball
Yeh Yeh!







KOS deg Masse og ha en
FORRYKENDE Fredag!







Go`klem fra ei Oppladbar Vibbedille :)

3 kommentarer:

Unknown sa...

Snakk om høst du, fra knallvarm sommerdag, til iskalde drag i lufta.
Måtte tenne lys til frokosten her, det var veldig koselig, men tror ikke jeg vil ha høst riktig enda.
Lillebror kom med bestilling på pulsvanter til skolestart..
Vi venter på valper og tar livet med ro.
Det blir mindre og mindre esker her og i dag tror jeg jammen meg jeg får gardiner i spisestua :o)
Ha en strålandes kosedag.

Anonym sa...

Skjønner du blir stressa når skolestart nærmer seg... Rart at det er så store forskjeller, her på Hamar starter de 22. august😀

Vibbedille sa...

Startet ferien 17.juni så muøig det er en grunn 😊