lørdag 13. august 2016

Tøffe Luer av Joji Locatelli - StrikkeOppskrifter

Joji Locatelli

Du som har lest bloggen min ei stund VET at eg digger
Joji Locatelli! Hun er fra Argentina og Designer såååå mye fint! Ahaaa har strikket en del fra henne og det er plagg eg bruker ganske ofte når været tillater det :)

Luer er noe eg til stadighet er på jakt etter og eg har mine favoritter hos Joji, ja for Ali syns det må bli slutt på de der SPRØ luene eg kan hive på meg hehe Skjønner ikkje helt....

Når eg så kikker ut vinduet, ja så ER det virkelig tid for ei lue eller 10 i garderoben....


Bildet over




Joji Locatelli





Joji Locatelli





Joji Locatelli





Joji Locatelli



Hmmm kjenner at det ble litt sent i går, eller, det var jo greit for meg for eg kunne jo bare sove, men eg hadde alarmen på da for eg ville OPP å nyte dagen :)

Det at Ali og begge ungene sto opp og romestrerte kl 5 har eg ikkje hørt en lyd av! Takk og Pris for godt sovehjerte,
det er i grunnen Alfa&Omega for en God dag!

Han hadde smørt matpakker og fikk de til innsjekking kl 6 :) Snakket nettopp med Amira og de ligger på en sofa ombord å ser på film, 2 timer igjen til Bergen. Heldigvis er det STOR båt de tar (Fjordline) så de merker sikkert
ikkje så mye til vær og sjø :)

Når de kommer til Bergen skal de valse noen timer i sentrum før de møter den NYE bilen til Amira! Åååå dette blir GØY!
Deretter er det bare å legge i vei på en litt lang/kronglet retur til Stavanger, men eg tviler ikkje på at det går greit og at de KOSER seg :) Heldigvis er Amira en veldig stabil
og dyktig sjåfør :) Blir stas med ny bil :)



Mmmm GLEDER meg til å teste ut denne hihi
Ja det er vel OBLIGATORISK at en mamma tester ikkje den?

Anyway, da eg sto opp hadde Ali vært i posten og tror du ikkje at det var PAKKE til meg!?!?! JuHuuu
Vent til du får se! Det er ganske så stas egentlig hihi
I Love It!


Men Nå skal eg nyte ME-TIME hele dagen og eg HÅPER at ingenting UFORUTSETT dukker opp!
Ali har gått å lagt seg for han døgnet jo nesten så han sover nok sikkert mer eller mindre hele dagen og ungene er ikkje hjemme før i 21-22 tiden i kwell :)

YES! It`s Vibbedille Time!





KOS deg og ha en
STRÅLENDE Lørdag :)


Bare for å understreke:
JA det REGNER! Hihi





Go`klem fra ei MEGET fornøyd Vibbedille :)