lørdag 13. august 2016

Super GAVE til en GarnFreak!



En gave kan være så mangt, men det VIKTIGSTE med gaven er OMTANKEN bak den og hva Giverens intuisjon var
Denne Gaven var bare helt FANTASTISK for meg!

Som den sensitive eg er kom jo tårene da eg eg så en pakke i stolen min i dag da eg sto opp! Ja eg er lettrørt
og veldig enkel å GLEDE!

Denne Gaven var VELDIG spesiell - For meg - og ikkje minst noe av det mest Unike og personlige eg har fått!
TUSEN TUSEN TAKK Snella&Petronella!



Ja for hvem vil vel ikkje spise en SUPERNØTT
og bli en SUPERhverdagshelt?
Eg VET at eg vil!
Men nøtten skal eg spaser til en dag
behovet er extra stort :)




En annen dag når humøret er på bånn og alt ser svart ut,
ja da kan du være sikker på at tar en av disse!
Ja kanskje(??) eg deler en med deg på en dårlig dag!?
Men, BARE kanskje! *Fniser*

Dette er noe av det KULESTE eg har sett på lenge,
skikkelig HumørSpredende!



Men ta en titt på disse du:

Ahaa disse kan gi det tristet plagget det EXTRA løftet det måtte trenge eller en av disse kan operere som
prikken over I`en på det perfekte prosjektet!
Vet at eg skal bruke de med omhu :)



Hva skal eg si om disse da??
Min EGEN "Vibbedille"- Knapp!!!
AWSOM!

WOW eg ER stum!
Dette traff meg faktisk midt i Hjertet!

Tenk det du, der har det sittet ei skikkelig Kul jente
å designet knapper til meg, ja BARE meg!
WOW! Nei nå blir eg så rørt igjen hihi




Du som er Strikker/Hekler slik som meg bør jo ta deg en titt inne hos Snella & Petronella for eg er sikker på at behovet for den PERFEKTE knappen melder seg fra tid til annen, ikkje det?

For et par måneder siden var Snella & Petronella med som sponsor på den store MillionJubileet til bloggen og de ga en heldig dame et Gavekort på hele 1.000,- i premie! WOW!

Det er virkelig et Eventyr å sitte å klikke på alle de
fine knappene de lager!

Nå gjelder det bare å finne et prosjekt som eg kan bruke noen av disse knappene og hvor de virkelig gir mening!
Noen Tips??




Sånn utover dette sitter eg her å ser på Real Houswife (OMG!) og bare NYTER Me-Time!
Det er skamskjønt så eg håper ingenting dukker
opp og forstyrrer hehe





KOS deg og ha en
Herlig Grå Ettermiddag :)

Ja det regner skikkelig ennå....






Go`klem fra ei Glad Vibbedille :)

Ingen kommentarer: