mandag 15. august 2016

WOW! Skikkelig Stilig og NYTT Design! - StrikkeOppskrift!

Heidi Kirrmaier

SÅÅÅÅ lett eg bare snappet til meg denne! YES gikk rett til topps på TOPP10 lista! Jada eg har alle typer lister hehe Iallefall i hodet, men eg falt veldig hardt for denne, bare legg merke til de utrolig flotte detaljene! WOW sier eg bare!

Er så GLAD det går an å kjøpe oppskrifter til slike Go`saker og at eg slipper å tenke det ut selv :) Denne er forresten helt ny, ja nå i dag ble den faktisk Publiserte!

Genseren over er strikket i Debbie Bliss Amalfi
(et blandinggarn i bomull, lin og silke) som dessverre er ute av produksjon, men Heidi kommer med garnforslag
og da f.eks Duo Garn fra Sandnes :)

Genseren går opp til str 54", dvs 137 cm rundt bystet +
den strikkes i en A-fasong noe som er veldig fint på alle kroppsfasonger :) Det hjelper iallefall på for
oss som har litt mage ;)

Ut over det strikkes den sømløst Topp/Down - JuHuuuu Snakk om et design som har ALT!


Oppskrift på genseren over


Ellers tenker eg tiden er inne for noe som er lenge siden!
Har nemligen fått spørsmål om eg kan vise hva eg har
i kroken min, altså hvilken TurnusGruppe eg er i! Hmmm det kan jo bli litt FLAUT for det er ikkje rent lite HAHA

Dvs eg må:



UT på gulvet med det som befinner seg
oppi disse 3 kurvene.....


...+ de prosjektene eg har på gang oppi her!

Satser på å ta en del bilder av dette i morgen formiddag så kommer det nok utover dagen! Juhuuuu kan jo røpe at eg har virkelig noen skikkelig Go`saker oppi her,
ja som f.eks Wiola og Sotra hihi

Uff ja, de bør jo nesten rykke fremover i køen for de har faktisk ventet ganske så lenge!! + at vil sååå gjerne bruke de NÅÅ til vinteren, med Wiola har eg mulighet for det,
men Sotra trenger noe mer tid :) Åååå eg elsker Sotra`en min, Gleder meg til å vise deg <3

Det ente med at eg gikk å la meg i ettermiddag og eg slukna som et lys, er fortsatt litt trøtt, men eg bør få strikket litt i kwell for eg føler eg begynner å få knapt med tid!

1 mnd til termin og eg er på mitt siste "store" babyplagg,
men hadde tenkt å få ferdig noen lubber også og så skal alt vaskes og tørkes :) Jadda, det bør gå det <3 Gleder meg!





Men du?
KOS deg og ha en
Herlig kwell!
Ta å Rangle litt?
Jo fordi du kan vel!







Go`klem fra ei litt trøtt Vibbedille :)

1 kommentar:

Håndarbeidsfrua sa...

Ja såpas bør man jo ha å rullere med av arbeider. Tenk så kjedelig å ikke kunne velge "dagens" arbeid. Stilig genser, men frist meg ikke.