onsdag 16. mars 2016

Eget Prosjekt-CoolDown


Nå er det Go`Gang her ser du! YES! Har startet på første arm i dag og siden dette skal være sånn 3/4 arm tror eg nok dette vil gå fort, ja det er om eg slutter å diller! hehe

Må jo gjerne innrømme at eg har fått et ANNET syn på Merino Ex.Fine etter at eg startet på denne genseren!
Fy søren det er herlig å strikke med + strukturen blir jo så fin! Mmm mykt å herlig!

Det ER håp om å starte på nytt prosjekt i Påsken!
Jepp, bare se......


....HER! JuHuuu

Bolen er ferdig! *Falleri-Fallera*
YES! Den ble så bra kan du tro, ja på størrelsen :)

Gleder meg til å montere den faktisk, ja for her skal det også strikkes raglanfelte armen og de skal jo da forhåpentligvis passer rett inn i fellingene på bolen....
ja det er jo selvfølgelig lov å HÅPE! hehe

Genseren eg strikker finner du HER



Åååå de hadde fått inn såååå MYE flotte blomster
og planter på Rema kan du tro!

Selv om rosene me hadde ikkje var helt døde var det på tide med en oppfriskning! Ja hørr her, eg har jo vaska nå 3 dager NonStop haha Stua fortjener det da :)

De oransje rosene var bare et syn for øyet og eg HÅPER de står en god stund! Hadde lyst på tulipaner, men siden det er ganske varm i stua om dagene droppet eg det, de vokser jo helt sykt hehe Dessuten så elsker eg Ildtopp! Jepp, de blir ikkje sure om eg glemmer å gi de vann hehe + de er utrolig søte! Skikkelig fin og Påske GUL :)


Nå er det ikkje så lenge før Jr og eg skal avgårde på Konferanse på skolen, det er like kjekt spennende hver gang å høre hva læreren har å si. Jr er veldig flink på skolen
så der føler eg meg ganske trygg, men jo flinkere man er,
jo høyere krav :)

I dag gikk eg ut bare i en hettegenser, tights og miniskjørt!!! Jøss, det var så herlig! Nå må vel våren være her?
Tenker ikkje på at det var minus halv 8
i morges og Ali måtte skrape bilen......

Tja, om eg ikkje skal strikke noen masker før me går?




KOS deg masse
og ha en skjønn ettermiddag!






Go`klem fra ei fornøyd og litt sliten Vibbedille :)

1 kommentar:

kristen stewart hot sa...

Your blog is very impressive….