onsdag 16. mars 2016

Fantastiske Design! -10 Gratis Hekle/StrikkeOppskrifter

Frankie Brown

Frankie Brown har seriøst MASSE flott, ikkje bare det,
men iallefall 90% av oppskriftene er i MIN gate!
Litt dill, masse farger, masse unødvendige ting, men fy søren så GØY man kan ha det underveis!

JuHuuu Klarte nesten IKKJE styre meg så eg begrenset meg til å promotere 10 design som ikkje bare er veldig flotte,
men som også kan forsvares som fornuftige :) Enig?

Ååå den puten over her er jo virkelig stilig da?
Sjekk den effekten! WOW!

Den går RETT inn i mappa over puter som SKAL strikkes.....en dag (Om ikkje lenge! hehe)

Vettu ka?
Du må nesten bare SE, NYTE og LAGRE!
OMG!


Bildet over
Strikket



Frankie Brown

heklet



Frankie Brown

Kjenner seriøst at det napper i "Denne trenger eg"-Genet!
Ikkje sant denne var veldig fin??

Strikket



Frankie Brown

Åååååå DEFINITIVT; MÅ HA!
Awww kan jo ha KNAPPER i denne! Eller små gaver?
Mulighetene er uendelige! KJEMPESØT!

Strikket



Frankie Brown

KANON STILIG! *Svetter*

Strikket



Frankie Brown

DETTE har virkelig vært lenge på lista mi!
Ja helt siden eg kjøpte garnet!
WOW det garnet er så KULT! Garnet heter Zauberball Fish!

Strikket



Frankie Brown

Eg elsker å finne nye lappeoppskrifter!

heklet



Frankie Brown

Dette var stilig!

heklet



Frankie Brown

Hmmm her tror eg det er heklet på en måte
eg aldri har prøvd før! Kult!
Det får eg helt sikkert til hihi

heklet



Frankie Brown

Ja hvorfor ikkje? Strikke deg noen bokstaver!
Kan brukes til ALT....eller INGENTING!
Dørskilt? Nøkkelring? Generell dekor?
Kult til å dekorere på et tova veske f.eks?
Eg er SIKKER på at DU finner et SUPERT bruksområde :)

Strikket


Hvis du nå sitter å tenker; "Ååå ikkje ENDA flere tepper" så ikkje tenk på den måten, det gjør ikkje eg (selv om eg elsker tepper!) Men se heller på det som en måte å lære nye lapper!
Ja for lappene kan du jo bruke til HVA du vil!
Strikk/hekle de i tykkere/tynnere garn og lag noe annet!
Som eg som OFTE sier så er det jo BARE fantasien som begrenser oss, IKKJE tillat det! Tenk stort og Tenk SPRØTT! Det er så GØY hehe Mulig man noen ganger blir
sett på som Gal, men hva så??

* * * * *

Åååå vettu ka som er HERLIG!? Ja sånn SKIKKELIG herlig?
Det er at EG (med litt hjelp av Ali) føler eg har fått KONTROLL på støvet/rotet som har irritert meg her hjemme! Det viser tydelig at eg nå har hatt en lang og dårlig periode og stakkars Ali klarer ikkje over ALT! Får da være måte på liksom :)
Men NÅ kommer det seg virkelig!

Ja hvis du følgte meg på SnapChat i går(?) så fikk du nok med deg hvor mye eg fikk gjort! Eg er virkelig stolt av at eg klarer å Pushe meg så pass mye! Det hjelper GODT på humøret at det er sol og opp i mot 10 grader ute!

Ble faktisk ferdig med soverommet i tillegg til stua!
Jepp, Ali ribba sengetøyet og fikk lagt på nytt! Ja han vasket t.o.m trekkene til extra dynene i senga vår (har kun 2 helt hvite)
og tørket de UTE! WOW det lukter så godt!
Da var det i grunnen enkelt for meg å tørke støv
før Ali svingte støvsugeren :)

Så i steden for å starte på soverommet i dag kan eg angripe BADET! hehe Oj Oj der ligger det jo SOM VANLIG en haug med mine klær! Når badet skinner er planen om å ta lille gangen, men for å få til det BURDE garderobe-rommet blitt ryddet slik at eg få hengt inn vinterjakkene Hmmm
Dvs at eg må få gang på Garnrommet! ANGST!
Hater domino-Effekten!!! Tror bare eg skal PRESSE inn jakkene hehe Ja for det Garnrommet trenger TID
og KJÆRLIGHET hehe Når ALLE rom er tatt,
ja DA lover eg å ordne opp i Garnrommet, ok? Deal?
Ååååå hadde vært herlig! *Drømmer*

Anyway, i dag blir det badet, muligens lille gangen. Får se, for I DAG er det konferanse på skolen, dvs eg må med anstendige klær og stelle meg litt mer enn kun deodorant så eg får se hvordan formen er når me kommer hjem igjen :)
Nå er gangen litt sånn at når det ringer på må eg rydde vekk skoa før noen kan komme inn HAHA *Flaut* hehe

Jajajaja blir så bra atte!

Hekkan, nå har eg skravla sånn at kaffien er blitt kald!
Må få i meg en varme kopp og så sette eg i gang!
Kanskje eg tar deg med i dag også? Du kan i tilfellet følge med på SnapChat/ @vibbedille





KOS deg MASSE
og NYT denne FLOTTE
onsdagen-Snart FERIE!






Go`klem fra ei Vibbedille i Godt Humør :)

1 kommentar:

Gunn Kristin sa...

Takk for enda flere fine oppskrifter. Lykke til med påskevasken :)