torsdag 31. mars 2016

Enda mindre, men INGEN Problem -Perfekt Gratis Norsk Oppskrift


Var i grunnen veldig lite motivert til å starte på Bootie nr 2
i går, ja for det var faktisk en noe slitsom oppskrift
og KNOTETE måte å gjøre det på + at selve strikket pga det ble ikkje så fint som eg hadde lyst!

Da er det jammen GODT at eg har de BESTE
leserene i Blogglandia! JuHuuu

Marit ser du, HUN hadde jo den PERFEKTE oppskriften på akkurat de samme Bootiene bare de er strikket på en MYE enklere/bedre måte, klask og eg kom til strikkehimmelen!




Eg ELSKER å strikke tynt og smått så nå kunne eg ta frem pinne nummer 2!! JuHuuu
Strukturen blir helt PERFEKT etter mitt øyet så nå er det bare å koste på å få de ferdig!

Oppskriften på de meste PERFEKTE Baby Bootie Sokkene er på norsk og du finner den HER!

Kjekt ikkje sant? Ja nå kan du også lagre den og snappe den frem ved en passe anledning. Spørs om det ikkje blir flere på meg nå snart, JuHuuu det er småfolk på gang
i nærmeste familie her <3 



Vettu ka?
Eg er så GLAD i dag kan du tro og vettu hvorfor??

Jr har bestemt seg at etter 2,5 år pause ønsker han å ta opp TaeKwon-Do`en igjen! JuHuuu Han fortsetter der han slapp, nemligen på det Grønne belte og MÅLET er nå det Svarte!

Har var nok for unge (11 år) da han fikk det grønne og ble flyttet opp med 16 åringer, ja det var derfor han sluttet,
men nå er han jo en "skummel" tenåring selv hehe



Nå i ettermiddag har eg koset meg med film,
strikking og en Kvikk Lunsj :)

Mammen er på vei hit nå så da blir det nok strikking og skravling i fokus :)

Senere skal eg svippe Jr på treninge, men hjem tar han bussen, eller 2 bussen - Ja det er et FANTASTISK korrespondere kollektiv me har HAHA
Regner med han fikser det :)


Men nå må eg svinge litt mer kaffi her :)





KOS deg masse og ha en
trivelig Kwell :)







Go`klem fra ei fornøyd Vibbedille :)

Ingen kommentarer: