torsdag 24. mars 2016

Livet er proppet av Unødvendige ting, også på strikkefronten! -Gratis Gøyale Strikkeoppskrifter

SpillyJane

Som ellers i livet finnes det også mye Unødvendig her
i StrikkeBoblen me lever i! Men vettu? Det er jo ofte nettopp slike små rare ting som er skikkelig gøy å strikke!
Mens man strikker så ler man litt av både seg selv
og prosjektet mens man prøver å smyge inn en
fornuftig tanke; "Hva skal eg med dette?"

Joda, eg kjenner meg så godt igjen for det er MYE Unødvendig i dette hjemme, strikket nettopp av undertegnede hehe Fy søren eg hadde det kjekt underveis :)

Våren og ikkje minst Påsken er tiden for slike småting!
Lett å ta med seg ut under prosessen, du kan jo nesten bare stappe i lommen på skituren og strikke litt mens de andre
har tissepause i skauen :)

Hadde me bodd i varmere strøk hvor det er tilnærmet regnfritt om sommeren hadde eg glatt strikket "Plant Cozies" til alle utekrukkene!! Ja eg ER Gal, men tenk på hvor flott det kunne blitt på en stor terrasse ellers langs bassengkanten......*Drømmer*

Snapp til deg om du faller for noe, ALT er GRATIS! JuHuuu


Bildet over



SpillyJane




Pam Powers




Gabrielle Thériault




Julia Marsh




Julia Marsh



Sånn, da skulle vel du også være klar for å strikke enten det er på skitur eller på terrassen :)
Her blir det ingen av delen, Nop, for ikkje er me på  ei hytte
og ute regner det og  det er KALDT!
Hvor ble drømmepåska av? Ja den med pølsegrilling
på ei Jærstrand?? Hmmm

Jammen godt me har bunkret opp med masse
Go`saker her i heimen!
I går endte med opp med enda ei kalkun hehe
Ja kalkuna me skal ha på lørdag har me hatt ei stund,
men i går snappet med til oss ei til fra Rema, ja HALLO!
15 kr kilo`en går man ikkje forbi!

Heldigvis har eg Ali, jepp, for i dag skal han utbeine den
og lage til kalkunsteik i nett :)
På den måten tar den også mye mindre plass i fryseboksen og kan ligge til en senere anledning :)
Herlig Herlig :)

Hva planer har du for dagen da?
Skal du Råne deg en tur til Sverige kanskje?? hehe

Her skal eg bare ta en liten shaining av meg selv før eg tar med meg et teppe i Go`stolen for å ferdigstille CoolDown genseren JuHuuu Blir nok ferdig strikket i dag vil eg tro,
så spørs det om monteringa kommer hakk i hæl hehe



Anyway!
KOS deg masse og ha en
Fortsatt Nydelige
Påske :)






Go`klem fra ei avslappet Vibbedille :)

Ingen kommentarer: