tirsdag 8. mars 2016

Skal det være en Cardigan eller 5? -Strikkeoppskrifter


Suvi Simola

Cardigans er et herlig plagg å eie! Alle burde ha sin egen favoritt eller favoritter i flertall! Som me så mye annet kan man neppe ha FOR mange! Kan godt ta regla med at det er 365 dager i året og me skal jo ha klær hver dag......*ler* 

Eg har vært skikkelig på EGO-strikken de siste månedene hehe Har ikkje blitt mye på noen og med alt garnet eg har tilgjengelig her i kurvene så blir det nok en stund før det blir noe på andre hehe Vettu? Det er så gøy for det er det bare EG som bestemmer! Ja som Kvinne så bestemmer man faktisk selv, ja t.o.m her i strikkeverden :)

Jakka over her er jo kjempelekker! Den hyler til meg!


Bildet over
Opp til str 50"




Suvi Simola

Opp til str 50"


Suvi Simola

Opp til str 48"



Pattern & Images WeaverKnits 2011

Opp til str 52"
Gratis Oppskrift



Pattern & Images Amy Swenson

Opp til str 53"
Gratis Oppskrift


* * * * *

Hvordan ligger du an? Har du startet planlegginga til Påske? Eg tok en kjapp sving innom Kiwi i dag og snappet med meg litt til egga, eller, eg funderer på OM eg skal finne på noe annet enn egg i år?? Ja eg mener, å betale 80 kr for et tomt pappegg som blir liggende i skapet....ja og når man finner de frem året etter er de helt skjeve! Hmmmm *Tenker*
STORE Cellofanposer kunne vært fint?
Ja for det er jo likevel innholdet som teller :)
Får ta å sjekke litt rundt og se hva eg finner :)

Skal du strikke eller hekle pynteting?
Eg hekla en del i fjor så mulig eg dropper det i år,
eneste eg kunne tenkt meg var flere av DISSE!
Men eg har egentlig en plan om å få ferdig genseren på pinnen og få den neste på en annen pinne!
Pynt har me i grunnen nok av :)

Hekkan så Milo HYLER på fisk!
Må visst bare komme meg på kjøkkenet å servere!





KOS deg og ha en
Koselig tirsdag videre :)






Go`klem fra ei optimistisk Vibbedille :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Om du skal pakke inn gotteri og annet . ta en melkekartong og klipp av sånn midt på , dekk den med folie eller annet , pynt med litt gult ... legg oppi det om skal være ... ta så cellofan rundt ,pynt med evt sløye :) enkelt men fint :)

Kjerstin :)