tirsdag 29. mars 2016

Vil du ha det Gøy? Strikk Lace! -Nydelige Strikkeoppskrifter

Laura Patterson

Vil du ha det gøy på hver eneste pinne og runde? Ja da kaster du deg galant over et Lace Prosjekt! Til tider er det greit med tunga rett i munnen, alt etter vanskelighetsgrad, men eg kan love deg mye kose! Eg elsker Lace, men eg forlanger da litt ro for eg konsentrerer meg en del +
eg bedriver heftige notering i tilfellet plutselig tissepaue :)

Har strikket et HAV av Lacesjal og eg nyter det!
På et tidspunkt kunne eg både
Flower Basket Shawl og Shetland Triangle Shawl utenat, Evelyn A Clark er en GURU på nydelig sjal! Eg har strikket et 20-talls av begge disse sjalene og har MANGEN selv :)
Åååå men nå drolter eg meg helt bort her, du kan jo se å nyte alt det lekre, eg falt i staver over den første her....Sukk.... 

Bildet over
Opp til str 55"




Laura Patterson

Opp til str 50"



Laura Patterson

Opp til str 52"



The Sanguine Gryphon/ Design; Laura Patterson

Opp til str 48"




Laura Patterson

Opp til str 52"



Nå skal eg straks kaste meg over Baby-Bootiene som ligger
her for nå har eg fòret både katta og guttene og maten gikk ned på høykant på alle sammen :)

Er ikkje i form så eg droppet å fylle oppvaskmaskinen
og satser på Ali fikser "biffen" senere :)
Har fått vasket favorittkosedressen så etter kwil om noen timer skal eg bare fortsette å kosemose meg og tenke POSITIVE tanker! Kan av og til lure på NÅR nok er nok??

Fortsetter dette kan sommerplanene vår gå i vasken....

Jaja, nå skal eg koble av og komme meg inn i Bobla
og bare slappe av uten tanke for noe :)




Fortsett å KOS deg
Du også :) 



Skravles nok gjerne litt senere :)





Go`klem fra ei optimistisk Vibbedille :)

Ingen kommentarer: