tirsdag 15. mars 2016

GIVE IT TO ME! -Herlige Strikkeoppskrifter

Niina Laitinen

Nå tror du muligens det har KLIKKA for meg, men her har du en Gratis FINSK oppskrift! Nop, dessverre, den er verken på engelsk eller norsk, men eg KJENNER at slike sokker hadde seriøst gjort seg! Snakk om å pakke inn beina i stor glede!!

Egentlig så trenger du nødvendigvis ikkje en oversettelse, ikkje hvis du kan strikke sokker iallefall :)

Her er det jo selve mønsteret du trenger
og hele digrammet er fargerik OG språkløst!
Men hvis du VIL ha så har du en oversettelse HER 
Lov meg at du iallefall ikkje får panikk! *ler*


Bildet over
Gratis Oppskrift



Amy Christoffers

Du vet jo kor godt eg liker grått og ikkje minst jakker?
VærSåGod, her har du en Gratis oppskrift

Opp til str 53"
Gratis oppskrift



Amy Miller

Ahaaa.........LIMEGRØNT! Trenger eg å si så mye mer??

Opp til str 55"



Amy Miller

Noe eg virkelig liker siden eg ikkje klarer å ha noen inn til halsen lenger, ja så er det V-Hals!
Ikkje bare får du lenger og fin hals hehe Men det er veldig behagelig og kledelig! Snapper til meg denne eg :)

Opp til str 58"




Åååå vettu ka? Eg er SÅ stolt av meg sjøl nå kan du tro! Jepp, heila stuå e gullande reine og det lukter REINT!
Det eneste som gjenstår er å støvsuge/moppe
gulvene og det tar Ali :)

Siden eg hadde sulla med dagene og Jr kunne fortelle meg at det er i morgen me skal på konferanse og ikkje i dag,
ja da hoppet eg i dusjen etter at eg hadde hentet han :)
Kan tro DET Var herlig! Ryggen hang omtrent ikkje sammen, men varmt vann gjorde godt :)

Da er var godt parkert i stolen kom Ali sigende og når han ble fortalt at Jr skulle sykle til treningen
(Dvs at Ali slipper å bruke ettermiddagen på venting mellom 2 forskjellige treninger)
forsvant han inn på soverommet og ribbet senga!

Me har fått i hus 2 nye madrasser som eg mener er MYE bedre for ryggen og disse ville eg ha OPPÅ hele Continental senga! HAHA Ja ka søren, eg vil ikkje ha 2 madrasser stående på gjesterommet hvis eg ikkje trenger det!

Haha vettu? Nå har me den høyeste senga i distriktet hehe Det var DIGG kan du tro haha

Neida, kommer ikkje til å tippe hehe Nå består senga av 2 hele madrasser, så 2 enkle med en overmadrass oppå som er stroppet rundt det hele, så ingenting kommer til å gli :)

Nå har eg STORE forventninger til i morgen tidlig,
ja om ryggen kjennes bedre!

Kjenner eg meg rett så totler eg meg muligens inn på soverommet etter midddag.....neida, eg skal ikkje sove,
men tørke litt støv! hehe Det er ikkje så mye der inne;
2 nattbord, ei glass hylle og vinduskarm+
X antall speilfliser som Amira "tapeserte"
veggene med da hun hadde rommet :)

Men det blir BARE sånn i Slow-Motion i tilfellet, ja HØRR!
Eg har ren kosedress på og er nydusja så eg må
jo ikkje svette hihi



I går var Ali så stolt og glad på mine vegne over hvor flink
eg hadde vært så han hentet MÅNEN til meg!
Åååå så romatisk hehe


Ali roper at det er middag! JuHuuu
Ikkje min absolutte favoritt, men får eg spise bare litt om gangen så går det bra hehe Det er nemligen lever
som lukte SÅÅÅ godt når det er stekt!
Har bare litt problem å tygge det :)

Men utover dette? Ja så er det i grunnen bare strikking som er planen! Har i grunnen fått klar beskjed av Ali om å sitte,
ja for han vet hvor "skutt" eg blir om eg ikkje roer litt ned :)

Håper du har hatt en fin dag?
Ser på SnapChat at mangen av dere har sittet
ute å strikket i dag!

Fyr søren så herlig! Har ikkje møbler på terrassen me....Ahaaaa Ønsker meg en SOFA! *Drømmer*


Jaja eg får gå å plukke litt i leveren!





KOS deg og ha en
Herlig ettermiddag og Kwell :)






Go`klem fra ei MEGET fornøyd Vibbedille :)

Ingen kommentarer: