torsdag 3. mars 2016

Tror DU på Påskeharen? -HekleOppskrifter, 2 Gratis

Joanne Jordan

Gjør du? Ja, tror på Påskeharen?
Det gjør eg, dermed får me egg her i huset hver påske!

Jr var faktisk ganske så stor før han innså at det var eg som lå å klatret i fjellveggen bak her for å gjemme egga! hehe
Ja det var søren meg tider, like morsomt hvert år! Det typisk var at det alltid regnet! I år håper eg værgudene slår til med skikkelig vær så kanskje me kan spandere på oss en engangsgrill og en pakke med pølser for så å dra på tur! 

Anyway, det er alltid rom for å hekle en søt hare!


Bildet over
Gratis Oppskrift



Hylkje Bies




May Ahmaymet




Amigurumi Fair

Hvor ikkje liksom? hehe




Janette Williams

Bilde Tutorial
Gratis Oppskrift


Det er KOSELIG med Påske! Det er en sånn fortryllende ferie syns eg! Det er lyst og det er tillat å bruke masse farger! Siden påsken er tidlig i år blir våren noe lengre på en måte, iallefall om me slipper snøen!

I dag har det vært litt sånn man kaller "SildaSnø"- dvs DIGRE snøflak, men det legger seg ikkje! HELDIGVIS!
Akkurat nå regner det litt!

Ååååå måtte det bare blir herlig vær, gjerne sånn opp i 10 + grader, ja sånn at me kan hente inn litt Bjørk, Gåsunger
og Forsythia! Mmmm DA er det VÅR, ja,
når man kan ta den inn i stua!
Herlig med litt fra naturen sammen med crispy Tulipaner :)

Jaja, jammen godt det er lov å drømme.....

Mulig eg tar meg en lite høneblund her i stolen,
ble plutselig så søvnig gitt...
Er forresten sånn ca halvveis i inn/utsving på genseren :)

Men som sagt så frister det å også legge
opp på Mordags Genseren...
Jepp, eg lever farlig! hehe





KOS deg og ha en
herlig ettermiddag og kwell :)






Go`klem fra ei søvnig Vibbedille :)

Ingen kommentarer: