tirsdag 19. april 2016

Anti Skli -GODE Tips


Bortsett fra skjøyter er det ingenting som er glattere
enn Tova Sokker/Tøfler! Undertegnede fikk erfart akkurat det på toppen av ei tretrapp for noen år siden......
Etter et rabalder ned trappa ente eg opp
med knekt halebein....Au Au

MEN, det finnes en GENIAL løsning som er SUPERenkel
for å unngå nettopp dette :)



En Pop Up Liner er billig i forhold til konsekvensene hehe

Eg kjøpte min for ganske mange år siden og ha tegnet
anti-skli på mange tøfler! På min flaske står det tørking
i 24 t for så å putte i stekeoven(!!) på 150 gr i 3 min,
men som alt annet forandrer også dette seg så les bruksanvisningen for de nyere flaskene



Da er det bare å sprøyte det ut og "tegne" det
mønsteret som du måtte ønske :)




Hos meg ble det en "SMILY" hehe
Jepp, kan bli morsomt å vifte med disse på bordet :)

Når de er "stekt" i ovnen vil disse linjene POPPE opp og bli tjukkere og du går iallefall aldri på ræva mer :)


* * * * *


Vettu ka? I dag vekket Ali meg kl 7!!!! Ikkje bare DET,
men han hadde nystekte pannekaker, varme rundstykker
og kokte egg! WHAT!?!?!

Eg som aldri spiser før langt på dag og da gjerne bare et Rugsprø eller Yoghurt fikk litt nojå hehe
Tanken er selvfølgelig god og det er jo lov
å prøve seg å friste :) Sto opp og drakk kaffi heller eg,
men nå er eg iallefall våken!

Jr GLISTE iallefall der han fikk snadder frokost på senga :)


I dag skal Jr til Reggis Tannlegen etter skolen og det er eg som tar turen med han, eg skal også innom Posten og få de 2 siste Give Away Premiene i posten :)
NOEN kan GLEDE seg til Helga! JuHuuu

Sånn ellers på strikkefronten er eg straks klar for tåfelling på første barnetøffel, den gikk jo rasende fort å strikke -
tror heller det blir flere av den størrelsen :)


Tror bare eg fikser meg litt mer kaffi eg og får pakke de garnnøstene før eg hopper i strikketøyet!





KOS deg masse og ha
en Skjønne dag :)

Her er det faktisk KALDT!
Kun 6 varme.....Hvor er VÅREN!??






Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille :)

2 kommentarer:

Vanja sa...

Hvor får man kjøpt pop up line? Panduro?

Vibbedille sa...

Jepp, eg kjøpte de der og det
ligger Direkte link til produktet i innlegget ;)