tirsdag 12. april 2016

StrikkeKafè i Tananger


Det er på slike kweller eg syns det er FANTASTISK
å gå på StrikkeKafeèn vår :)
Koseligste kafè EVER! Bare stedet gjør at man får lyst å gå!

Pga av været ble det i grunnen mest bilder ute i kwell hehe Skal heller love mer bilder in KnittingAction neste gang, ja for vettu ka? Det er utrolig mye lekkert som produseres rundt bordene hos oss :) Ikkje minst er det go`saker på fat
i søkk og kav! Jammy!



Du er ikkje nødt for å være SolaBu for å komme hit, neida, her er det bare å komme og det er ALLTID plass til flere :)
Det er ingen av oss som biter, ikkje som eg vet iallefall
og me er mange med lang strikkeerfaring
om du skulle trenge litt starthjelp :)


Hvis noen vil eg skal fjerne bildet gi beskjed

Bare se på denne herlige gjengen her! Det råder en lun humor rundt bordet og humøret er det ingenting å si på!

Aldersmessig varierer det fra noen og 20 til over 80 år så dette er plassen for ALLE! Ja det har dukket opp noen mannfolk tidligere, men kor de ble av vet`kje eg,
men det hadde vært koselig om de kom tilbake
eller om det dukket opp noen nye :)



For det meste er det jabbetøyet som jobber,
men jaggu har da strikketøyet vokst litt :)
Har ca 5 cm igjen med striper før eg skal fortsette kun med grått før eg kaster meg uti min egen vri :)



Sola strålte da eg gikk i 20 tiden også!
Snakk om at sola blenda både meg og linsa :)



Se bare på denne idyllen!
Drømmer meg tilbake til Koselige Strikketreffe
rett over sundet.......*mimrer* <3 



Da er frø`et sådd!
I dag er det tirsdag så tirsdag om 2 uker
er det det NYTT treff!

Starter kl 18 og damene strikker seg ut dørene i 21 tiden :)
For 20 kr i koppen kan du både drikke kaffi/te
og spise kaker/boller


Hadde vært VELDIG koselig å sett deg også her ute hos oss!
Ja eg VET at eg har mange lesere her i distriktet
og det er bare å komme :)
Me holder til i Kystkulteren altså, i Tananger,
adressen er MelingsSiå :)

Ok, da har me en avtale tirsdag om 2 uker, ok??



* * * * *

Nå skal eg egentlig bare sitte her i stolen og surre resten av kwellen, Amira kommer innom en tur nå snart for hun sambovenninnen skal kjøre til Kr.Sand i natt og reise med danskebåten i morgen tidlig, bare en liten ShoppeTur :)

Tror bare eg finner frem MariusTøffel og får de ferdig!

Har hatt det så herlig her med sol noen dagen, ja eg var t.o.m ute på trappa i dag og planta noen Stemorsblomster! Ka syns du!?? Men så vettu, eg er dum å sjekker værmeldinga videre og tro det eller ei, men i morgen skal det regne.....TYPISK! Me får bare "smake" på finværet jo,
sørens lureri! Hmmm


Hvis du har lyst på noe lekkert SokkeGarn med tilbehør, ja så har eg en herlige Give Away, sjekk det ut HER!




Jaja, kos deg videre i kwell
og ha en etter hvert God Natt :)





Go`klem fra ei Pottetett Vibbedille :)

1 kommentar:

gimmeline sa...

Haha, eg OG strikkar kvardagsjakke, eg OG var nettopp ute og planta stemorsblomster :D og så skulle eg OG på strikkekveld i dag men måtte droppe det... Så koseleg de har det :D :D forstår godt at du trivst der!!!