onsdag 27. april 2016

Snart Sommer! -Passende StrikkeOppskrifter

Berroco Inc/ Amy Christoffers


Det er jammen vanskelig å kommet med et innlegg
Men eg har ikkje glemt det og eg leker med noen Ideèr som eg skal teste ut og komme tilbake til, for èn ting er sikkert; Det ER mye me kan gjøre-og SAMMEN kan me få til MER!

Men litt tilbake til denne sommeren som virkelig lar
vente på seg!!! ALVORLIG TALT!
Med dette været me har nå er det masse
av tid å forberede seg!


Bildet over
GRATIS oppskrift
Opp til str 61"




Berroco Inc / Amy Christoffers

GRATIS oppskrift
Opp til str 54"



Berroco Inc/ Amy Christoffers

Opp til str 56"



Berroco Inc/ Amy Christoffers

Opp til str 52"



Berroco Inc/ Amy Christoffers

Opp til str 54"




Bare se her du!
Her er BEVISET hehe

20.april 2014 da BADET Jr og han koset
seg LENGE i vannet :)

Dette er på Hellestøstranda-ei skikkelig eventyrlig strand hvor havet kommer rett inn og det at man kan NYTE et bade her i april er helt enestående!

SÅNN sommer og vår vil me ha!
Stakkars de som fortsatt har snø.....det har mine dypeste medfølelser....hihi

Jaja det er bare å strikke og kose seg, me kan jo sitte i en sovepose på terrassen - det hadde nok gått, var i grunnene bare de stolene me skulle hatt hehe
Ja hvis me skal være her i sommer bør me virkelig få fatt på noe møbler der ut! SKANDALE å ha en slik STOR terrasse som me har uten å nyte den :)


Nå kommer snart mamm`en inn dørene her og Ali står tilfeldigvis å lager fløtekake med aprikos (Jr sin favoritt)
Ja hvorfor ikkje gjøre DET på en onsdag liksom!??
Helt naturlig hehe
Passer jo greit nå da siden me får besøk hehe

Skal sette min mor i gang med Selbu votter....
Kan jo bli festlige tilstander! hehe

Dessuten GLEDER eg meg til å legge meg i kwell!
JuHuuu eg kastet meg rundt etter litt kraftfull middag og fikk skifta på senga og satt vinduet på vid gap!
Mmmmm det blir deilig deilig :)





KOS deg masse og ha
en SKJØNN ettermiddag
og en koselig kwell :)







Go`klem fra ei litt betenkt Vibbedille :)

1 kommentar:

Line sa...

https://m.facebook.com/groups/274986005840?view=permalink&id=10153467599695841

Her er gratis hagestoler og bord, mot henting så klart :) (ikke min annonse)