lørdag 23. april 2016

Nytt Skjørt til Våren? -Flotte Norske StrikkeOppskrifter

Design; Fru Soleng

Fru Soleng er for meg et MULTITALENT når det kommer
til å designe strikkeplagg! Det er en fryd for øyet
å bla i Hennes Samling!

Eg vet at selv om eg pusher på med engelske oppskrifter er det fortsatt flere av dere som foretrekker en oppskrift
på norsk så her kommer det 2 flott
NORSKE oppskrifter på herlige skjørt :)

Korte skjørt er jo herlig om Våren, lunt og godt rundt baken samtidig som man virkelig er fin.


Bildet over
Størrelsen S-M-L



Fru Soleng

Størrelse M-L

Begge disse skjørtene er strikket i Karisma fra Drops.
Eg er sikkert på at du har ente Karisma eller annet lignende garn liggende så det er bare å kaste seg rundt
og få det på pinnen, dette går fort!

Hva med et lunt og herlig skjørt til 17.mai?
Ja for hvor ofte får man hetetokter på en slik dag??
Meget sjeldent! Som regel så småspringer man og hutrer
i vei! Få på deg ulla! hehe Så sant det ikkje er over 20 grader i år så stiller eg i ULL iallefall :)


* * * * *


Hekkan heller! I dag slo virkelig sovegenet inn her!
Eg våkna 10 over 11!!!

Dette har eg faktisk IKKJE tid til! Har litt som skal/må ryddes før gjengen kommer! Nå vet eg at tenåringsgutter er de mest omgjengelige vesen som fins og så lenge det er MAT på bordet går det greit, men for min egen skyld kan det være greit å gjøre plass til jakken og flytbrygger
(Les: SKO str brygger!) hehe

Det BØR også støvsuges siden me har katt som legger fra seg pelsen ALL OVER + har drar med seg skauen hver gang han kommer inn.....Han er den ENESTE som
virkelig ikkje bryr seg hehe


Derfor skal eg ta å svinge meg å få det gjort før eg bare stille og rolig overlater resten til gutta :)
Ja eg tar å dekker bordet med det samme!
Godt med hva som er gjort for kl 18 banker det på døra!

Få med deg "Festen"SnapChat i kwell hihi
@vibbedille





KOS deg og ha en
STRÅLENDE Lørdag :)






Go`klem fra ei spent Vibbedille :)

2 kommentarer:

Fru Soleng sa...

Tusen hjertelig millioner takk :)
God helg til deg og dine.

Vibbedille sa...

Bare koselig vettu! :)
Det er på tide at ALLE får opp
øya over hvor mye flott du har :)

Ha en strålende helg du også <3