tirsdag 12. april 2016

Grått ER Hot! -Lekre StrikkeOppskrifter

Josèe Paquin

Grått er absolutt fortsatt med i MoteBilde og ikkje minst Tverrgående striper! Her får du altså alt i en genser og hvis du i tillegg tar på pysjbuksa og slenger en Jeansjakke over skuldrene er du HELT MED! Bedre kan det nesten ikkje bli! HVEM hadde vel trodd at PYSJ skulle innta det STORE motebilde? Eg er altså High Fashion! HAHA Det er sant!
Pysjlignende Plagg inntar Catwalken! JuHuuu

Du kan også "stæsje" det hele opp med romantiske blomster, dvs du står ganske fritt nå på VårParten i Mote Industrien, det meste er tillatt og et fåtall faller på den måten utenfor,
er ikkje det flott vel?

Ergo?
Strikk i vei av Hjertens Lyst :)


Bildet Over
Opp til str 53"



Josée Paquin

Opp til str 53"



Josée Paquin

Opp til str 52"



Josée Paquin


Denne er helt SUPER!
Du kan kneppa av fronter her og bruke det til sjerf!
FlerbruksPlagg er da tøft!

Opp til str 55"



Josée Paquin

Aha elsker strukturen!

Opp til str 50"


* * * * *

Ååå det er så herlig! I dag er det meldt hele 14 grader
og FULL sol-Dette blir jo søren meg bare bedre og bedre!
At det skal ned i 3(!!!) grader til helga igjen har eg valgt
å ikkje ofre en eneste tanke! Lev i NUET! :)

Når været er slikt som dette frister det å ta turen på StrikkeKafèen i kwell :) Har ikkje vært der på mange ganger nå, off nei, når det er kull svart ute OG isende kaldt om kveldene orker eg ikkje tanken på det! Mye kjekkere når det er lyst ute :) Får se hva dagen bringer først :)

Først av alt skal eg innhente all energi eg brukte opp i går
og egentlig bare sitte her å sulle og dulle :) Nyter følelsen av et nystelt hår og det dufter så godt - Herlig :)

Kanskje Ali og eg tar oss en tur ned til sjøen?
Hmm ikkje så dumt, hvem vet?






Kos deg iallefall og ha en
Eventyrlig fin Tirsdag :)





Go`klem fra ei litt Go`sliten Vibbedille :)

Ingen kommentarer: