mandag 18. april 2016

Dagen ble neimen ikkje som forventet...


Formen var ikkje helt på topp da eg sto opp i dag, men den kom seg og eg forespeilte meg en FLOTT søndag!
Ja eg stelte meg og t.o.m tok på meg sminke
og skulle virkelig kose meg :)

Men plutselig så snudde det på flisa og hodet
eksploderte i DEN migrenen!
Ja eg ble nesten litt nervøs for eg hadde jo nettopp migrene.....fant frem Filofax`en og sjekke dato, men jaggu er det en måned siden allerede så da slappet eg av....
dog like irriterende....

Var virkelig synd for Amira var hjemme og me skulle kose oss vettu, jaja Shit Happen

La meg først på sofaen i håp om at det skulle forsvinne like fort som det kom, men eg havnet etter hvert i seng og sov helt til litt over 10 i kwell!


Så nå sitter eg her og føler meg omtrent som.....

...denne noe forsømte planten.....

Det dunker ikkje så mye, men eg er utslitt og eg skulle ønske at eg også kviknet til med en skvett vann! Det POSITIVE nå er at det KUN kan bli bedre og i morgen er det mandag
og eg satser på en flott start på uka :)

Men eg har et spørsmål, kanskje noen av dere plages med HormonMigrene? Dvs at du har migrene i forbindelse med enten mensen eller eggløsning.

Noen som VET eller har erfart om det forsvinner
i/etter overgangen??
Er det noe håp om det?

På en måte er det greit å ha denne type migrene for man vet jo stort sett når den kommer, det er ikkje sånn at det bare popper opp gjerne et par ganger i uka.
Slik hadde eg det før og det var grusomt!

Kjenner et par stykker som har kronisk migrene og eg kan ikkje i min villeste fantasi forestille meg hvordan DET er!
Oj Oj det må være et helvete!

Av alle de smertene eg har ellers er migrene den verste syns eg! Det er INGENTING eg kan gjøre for å få det bedre det må liksom bare gå sin gang, DET er frustrerende til tider.....


Jaja, nå skal eg ta å slukke lysa her og logge av!
Tror det bare er best å komme seg i seng :)


Tusen Takk for mange koselige meldinger o.l som ventet meg på mobilen da eg sto opp i kwell!
Dere er BEST <3




NATTINATTI :)
Goa Nattå :)






Go`klem fra ei utslitt Vibbedille :)

1 kommentar:

Unknown sa...

God morgen. Ja det var stille fra deg i går og det er litt rart.
Migrene er pyton! Så enig med deg om at det er det verste som er,
det må bare bli ferdig. Det er noen år siden hormonene mine sluttet å hoppe (hurra! Skulle ikke ha flere barn, så det var helt greit at det stoppet tidlig)og med det blei nesten hodepina borte.
Det kan hende parfyme, eksos eller annen "drittlukt" setter det i gang, men det er sjeldent *bank i bordet*

Så livet etter overgangen er HELT KLART BEDRE.

Kom deg igjennom denne dagen med nok næring, så blir det bra.