onsdag 20. april 2016

Lekne og Gratis HekleOppskrifter

Sonea Delvon

Eg har alltid likt å heklet, det er mye friere enn strikking
og det er bare å kjøre på akkurat som du selv ønsker!
Det er lettere og raskere å formhekle enn hva man kan med strikking og ikkje bare det, men det er kjappere å rekke opp en feil eller 2 :) Hekling er nesten synonymt med å Leke :)

Tilsett litt GLADE farger og du kan virkelig ha det gøy!
JuHuuu

Fant virkelig noen GledeSpredende Oppskrifter!
Gratis er de også :)


Hva med et Gulvteppe på Barnerommet??

Bildet over
85 cm i dia



Sonea Delvon

Gøyal Pute

30 cm i dia



Sonea Delvon

En skikkelig god Puff!

45 cm i dia og 38 cm Høy



Susan Carlson

Sett i gang! Snart Sommer!
Hvis ikkje får du hekle en Iglo! hehe

Oppskriften koster noen kroner
107 cm dia og 97 cm Høy



Alessandra Hayden

Småpenger?


Hvis du trenger slike små låser ja så finner
du MANGE HER INNE!



Etter morgenkaffien i dag tok eg å stekte tøfflene!
Jepp, inn i komfyren på 150 grader i 3 min og "Popp Popp" så var de ferdig og nå skal iallefall ikkje eg gå ræva :)



Her ser du "Pop Up Liner" før og etter steking :)
Sprøyt på, la tørke i 24 t og så steke, du kan si det sånn at Ali bare så dumt på meg, ristet på hodet og gikk inn på kontoret igjen.....Nå fikk han det nok bekrefta:
Fruen har KLIKKA! Haha

Nå blir det straks hæl på barnetøffel nr 2, dette paret
blir ikkje likt! Sånn er det når man strikker av skikkelig rester, men så lenge de blir varme og gode betyr det ingenting :)

Eg får ta å sette opp dampen-gjerne eg kommer
forbi hælen før eg legger meg :)





Ha en fortsatt fin kwell
og Sove Godt etter hvert :)



Nattinatti <3






Go`klem fra optimisten Vibbedille :)

Ingen kommentarer: