søndag 17. april 2016

Korte VårJakker - Lekre StrikkeOppskrifter

Veera Valimaki

Snart er det tiden inne for å kaste den vindtette jakka, Jepp, for hvis me smører oss med litt tålmodighet så kommer nok den milde vinden som gjør at man kan lufte
seg i små fine Vår-Jakker!

Eg falt i staver over ALLE disse 6 jakkene! Ja eg syns det er så snaisent og fint med korte strikka jakker :) Syns egentlig eg har litt for stor rompe så eg pleier å strikke jakka litt nedpå baken for da føler eg meg mer vel. En løsning på dette "Problemet" er jo å ta en tynn skjorte under jakke som gjerne henger litt nedpå-Fint kan det også bli :)

En ting er sikkert og det er at eg fikk lyst på en KORT jakke!
Hva med deg??


Bildet over
Opp til str 56"



Veera Valimaki

Størrelse XS-2XL



Veera Valimaki

Denne er i grunnen ganske så perfekt,
ja for den går sånn passe ned bak :)

Opp til 50"


Veera Valimaki

Opp til str 51"



Paige Reisenfeld

LEKKER!!
Nytt Design nå i April

Størrelse 28"-50"


Regina Moessmer

Denne var i grunnen også helt PØRFEKT!
Ser du hvor lekkert den kan være med
en bluse/skjorte inni??

Opp til str 48" ( 122 cm rundt bystet)



* * * * *


Hmmm i går hadde eg en sånn dumme slakke dag....
Var slettes ikkje i form og kom aldri i gang liksom, var å skifta klær og stelte meg hele 3 ganger i håp om at det skulle hjelpe, men satt bare å så på strikketøyet
og var helt slakk....KJIPT!

Heldigvis så steg formen mot midtnatt, akkurat i tide til at eg virkelig fikk Shaina kjøkkenet! DA steg humøret vettu,
ja ingenting er bedre enn å stå opp til et strøkent kjøkken! Spesielt herlig siden eg har lovet gutta pannekaker på senga! Ja nå er det nesten blitt et fast rituale når Jr har overnatting hehe De får inn et brett med en stabel av pannekaker og en kartong iskald melk, eg skal love deg at det går ned på høykant! Litt kos må man ha på en søndags morgen :)

Pannekakene mine er etter hvert blitt ganske så beryktet
i vennegjengen til Jr hehe

Hadde det koselig i går da selv om formen var veldig laber, det er skikkelig flotte kamerater Jr har! Ikkje noe tull liksom, veldig fin oppførsel og GOD matlyst hehe Gutta sine det :)
Gleder meg til nesten helg!! Da blir de 8 stykker her som skal ha filmkveld fra kl 18 og utover :)

Etter at eg har styrt med pannekaker og servering skal eg ta meg en dusj og komme meg ut av pysjen og så skal eg nyte at denne dagen kjennes noe bedre ut :)

Da me sjekket været for i dag fant me ut at me muligens tar oss en tur ned til sjøen, bare håper det ikkje begynner
å blåse så mye, er ganske kald den som kommer fra nord
og det er ikkje mer enn 7-8 grader, men men får
se hva dagen bringer oss :)





Håper du har hatt ei fine helg og at
du også får nyte søndagen :)






Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille :)


4 kommentarer:

Unknown sa...

Så bra at formen er bedre.
Kos deg masse i ikke altfor kraftig vind. :-)

Unknown sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Bundingen sa...

Her har du funnet mange lekre jakker! Alltid fristende med noe nytt når våren kommer......
Pannekaker til frokost høres deilig ut, og kjekt for Jr med overnattingsbesøk. Det var stas mens jentene våre bodde hjemme også. Og noe som er overkommelig for de fleste foreldre vil jeg tro. Godt å høre at forma er bedre. Da tenker jeg strikkepinnene klirrer.

Ønsker deg ei fin uke!

Klem

Beate sa...

Her var det veldig mye fint☺ fantastisk blogg forresten.