lørdag 2. april 2016

DrømmePlagg for en Livsnyter! -Fantastiske StrikkeOppskrifter

Megan Grewal

Du som har lest bloggen min en stund vet at eg mener det er viktig å kose seg litt hver dag, for å utføre det trenger man KOSEplagg! Hva som oppfattes som koseplagg er opp til hver enkel, i mitt tilfelle er det kosedresser og pysjamaser
Som du også vet er eg selverklært Livsnyter!

Derfor er det litt frustrasjon inn i bilde i dag når eg viser deg disse fantastiske oppskriften! Ja, for HVOR er størrelsene til oss voksne!?? Er jo ikkje bare de små som syns det er herlig med slike plagg, eller??


Bildet Over
Størrelse Nyfødt til 3 år



Megan Grewal

Nå begynner det å nærme seg så enten må eg ta en heftig diett eller så får eg regne litt på det, 
denne går opp til 14 år :) Tro om Jr vil ha en??




Megan Grewal

Eller kanskje du bare nøyer deg med en bukse?

Størrelse Nyfødt til 10 år



Megan Grewal

Deilig hettejakke og bukse


Størrelse 3 mnd til 4 år



Megan Grewal




Megan Grewal

Størrelse 3 mnd - 10 år

Skjønner du frustrasjonen min eller? Det største problemet er egentlig ikkje å strikke den og få til den delen, men hvilket garn tror du kunne egnet seg??

Det må være et garn som det er skikkelig "Hold" i, ja som overhodet ikkje utvidere seg under bruk.

Tror gjerne en type Merino kunne vært noe??
Eller kanskje Silja skikkelig fast strikket hadde vært noe,
men HVEM hadde gidda å strikket en slik dress på pinne 2,5??? Ja selv for meg blir det for MYE galskap hehe

Men kom gjerne med Tips enten på hva du tror
eller basert på egne erfaringer :) Eg venter i spenning,
har drømt om en slik dress lenge......
Måtte vært helt FANTASTISK :)


På tide å komme seg ned på jorda igjen!
Ble ferdig med første Bootie i går og har startet på nr 2 :) Skal straks fortsette på denne, må bare en tur på badet
å freshe meg opp litt først. Ble dårlig med film på Ali og meg
i går, Hmmm han dumpa meg for matlaging....eller dvs tilberedning av maten til i kwell....Tenk å bli dumpa pga av et par kilo lammekjøtt.....Hmrf Jaja satser på at han lager så mye mat at det er nok til i morgen, ergo er han "Fri" i kwell hehe Satser på LørdagsKino i stua :)





KOS deg masse, med eller uten pysj
og ha en Fortreffelig herlig Lørdag :)





Go`klem fra ei Vibbedille på Tuppa :)

1 kommentar:

Tone sa...

Hei! Er fast følger av bloggen din og er så imponert over at du får til interessante innlegg hver eneste dag! Alltid spennende med oppskriftslinkene og alltid spennende å følge prosjektene dine. Og så forteller du mye koselig om den flotte familien din! Ønsker deg en fin helg!

Hilsen Tone

PS: digget aprilspøken din :-)