torsdag 28. april 2016

Herlige Strikkeplagg til de små - StrikkeOppskrifter

Hannah Fettig

Syns det var på tide med litt lekkert til de små
og Hannah Fettig hadde mye lekkert både til store og små :)
Trenger jo ikkje si at eg falt for kjolen over!! Aww

Bildet over
Str 0-24 mnd

Hannah Fettig

Str 0-24 mnd



Hannah Fettig

Str 6-18 mnd / 2-12 år



Hannah Fettig

Str 18 mnd ( 2-4 år)


* * * * *

NÅ kan eg si eg er klar for mønsteret hehe
Hver gang eg trooor eg er DER så er det jammen meg
*K 4 rouw even* hehe Men NÅ er eg der JuHuuu

MEN! Det er torsdag og det betyr dobbel trening på Jr så nå skal eg straks ut å kjøre, eller Ali blir med også
så han kjører :) Så mens Jr trener tenkte me å ta en tur til Hafrsfjorden og de 3 sverda ;) Håper bare ikkje det begynner å regne! Krysser fingrene :)

Vil du bli med?
Heng deg med på SnapChat- @vibbedille

Skal holde meg i ørene og huske å filme hehe




KOS deg og ha en
trivelig ettermiddag :)





Go`klem fra en optimistisk Vibbedille :)

Ingen kommentarer: